Tématem mé bakalářské práce je: ''Návrh reklamní kampaně ve firmě Zahradnictví Baloun.‘‘ Cílem mé práce je vytvořit úspěšnou reklamní kampaň.
V teoretické části bakalářské práce se budu zabývat teorií v oblasti reklamy, historií reklamy, komunikačním mixem, strategií reklamy, a popisem druhů reklamních prostředků. Nakonec se budu věnovat teorii mediálního plánu.
V analytické části bakalářské práce představím firmu Zahradnictví Baloun. Dále provedu analýzu současného stavu firmy a na jeho základě sestavím reklamní kampaň pro firmu.
Annotation in English
The topic of my bachelor is: ''Proposal for an ad campaign in the company Gardening Baloun.‘‘ The aim of my work is to create a successful advertising campaign.
In the theoretical part of the bachelor I will examine the theories in the field of advertising, history, advertising, communications mix, advertising strategy, advertising and description of the types of funds. Finally, I will write the theory of the media plan.
In the analytical part of the bachelor's I will present the company Gardening Baloun. I will further analyze the current state of the company and on that basis I prepare an advertising campaign for the company.
advertising campaign, advertising, marketing mix, media plan.
Length of the covering note
74 s., 7 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Tématem mé bakalářské práce je: ''Návrh reklamní kampaně ve firmě Zahradnictví Baloun.‘‘ Cílem mé práce je vytvořit úspěšnou reklamní kampaň.
V teoretické části bakalářské práce se budu zabývat teorií v oblasti reklamy, historií reklamy, komunikačním mixem, strategií reklamy, a popisem druhů reklamních prostředků. Nakonec se budu věnovat teorii mediálního plánu.
V analytické části bakalářské práce představím firmu Zahradnictví Baloun. Dále provedu analýzu současného stavu firmy a na jeho základě sestavím reklamní kampaň pro firmu.
Annotation in English
The topic of my bachelor is: ''Proposal for an ad campaign in the company Gardening Baloun.‘‘ The aim of my work is to create a successful advertising campaign.
In the theoretical part of the bachelor I will examine the theories in the field of advertising, history, advertising, communications mix, advertising strategy, advertising and description of the types of funds. Finally, I will write the theory of the media plan.
In the analytical part of the bachelor's I will present the company Gardening Baloun. I will further analyze the current state of the company and on that basis I prepare an advertising campaign for the company.
advertising campaign, advertising, marketing mix, media plan.
Research Plan
1. Prostudujte literaturu.
2. Výcházejte ze současného stavu.
3. Navrhňěte konkrétní reklamní kampaň.
4. Zhodnoťte ekonomický přínos.
Research Plan
1. Prostudujte literaturu.
2. Výcházejte ze současného stavu.
3. Navrhňěte konkrétní reklamní kampaň.
4. Zhodnoťte ekonomický přínos.
Recommended resources
[1] DON E. SCHULTZ. Moderní reklama umění zaujmout. Praha : Grada Publishing, 1995. ISBN 80-7169-062-7.
[2] DEERMAN SCOT, David. Nová pravidla marketingu a PR. Brno : Zoner Software, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
[3] JAY CONRAD LEVINSON. Guerilla marketing. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2472-7.
[4] KOBIELA, Roman. Reklama 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2300-3.
[5] KOTLER, Philips. Moderní marketing. 4. vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
[6] R. SOLOMON, Michael. Marketing očima světových manažerů. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
Recommended resources
[1] DON E. SCHULTZ. Moderní reklama umění zaujmout. Praha : Grada Publishing, 1995. ISBN 80-7169-062-7.
[2] DEERMAN SCOT, David. Nová pravidla marketingu a PR. Brno : Zoner Software, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
[3] JAY CONRAD LEVINSON. Guerilla marketing. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2472-7.
[4] KOBIELA, Roman. Reklama 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2300-3.
[5] KOTLER, Philips. Moderní marketing. 4. vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
[6] R. SOLOMON, Michael. Marketing očima světových manažerů. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
Jak můžete zjistit efektivitu navrhované reklamní kampaně?
Jak jste dospěla k již zmíněné částce 20 tis. Kč?