Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část obsahuje teoretické poznatky o mar-ketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. Ve druhé praktické části je provedena situační analýza, identifikovány marketingové cíle a navrženy marketingové aktivity k jejich dosažení. Součástí práce je časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into two parts. First part contains theoretical knowledge about mar-keting planning and creation of marketing plan from available literary sources. Second practical part is affected on situation analysis, identification of marketing goals. There are suggested marketing activities to reach given goals. Part of thesis is chronological, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, SWOT analýza, životní cyklus výrobku, marketingový mix, komunikační mix, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, SWOT analysis, product life cycle, marketing mix, communication mix, situation analysis
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část obsahuje teoretické poznatky o mar-ketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. Ve druhé praktické části je provedena situační analýza, identifikovány marketingové cíle a navrženy marketingové aktivity k jejich dosažení. Součástí práce je časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into two parts. First part contains theoretical knowledge about mar-keting planning and creation of marketing plan from available literary sources. Second practical part is affected on situation analysis, identification of marketing goals. There are suggested marketing activities to reach given goals. Part of thesis is chronological, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, SWOT analýza, životní cyklus výrobku, marketingový mix, komunikační mix, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, SWOT analysis, product life cycle, marketing mix, communication mix, situation analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu firmy Kornfeil.
Na základě situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu firmy Kornfeil.
Na základě situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: PBtisk, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] GLOGAR, Alois. Marketingové plánování, controlling a audit. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146 s. ISBN 80-7318-401-X.
[4] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování : Praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada to Publishing, 1999. 230 s. s. ISBN 80-7169-641-2.
[5] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. A framework for marketing management. Upper Saddle River, N. J.: Prentice Hall, 2007. 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: PBtisk, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] GLOGAR, Alois. Marketingové plánování, controlling a audit. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 146 s. ISBN 80-7318-401-X.
[4] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování : Praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada to Publishing, 1999. 230 s. s. ISBN 80-7169-641-2.
[5] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. A framework for marketing management. Upper Saddle River, N. J.: Prentice Hall, 2007. 360 s. ISBN 0-13-145258-4.