Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast hraček v České republice a také přehled dobrovolných certifikačních značek pro oblast hraček v Evropské unii se zaměřením na Bezpečné hračky. Hlavní část zaujímá projekt, jehož cílem je zvýšit povědomí o této znač-ce u spotřebitelů a přivést nové klienty, kteří by měli zájem své výrobky Bezpečnou hrač-kou certifikovat. Vychází z výsledků dotazníkových průzkumů a obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací včetně časového harmonogramu a nákladové analýzy jednot-livých akcí.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on the project of image building of the Safe Toys mark of the Institute for testing and certification, a.s. company. It is divided into theoretical and practi-cal part. The theoretical part describes product as a part of the marketing mix, defines the status of mark in the product policy and the role of marketing communication in the mark promotion. The practical part includes legislative requirements for toys production and distribution in the Czech Republic and the review of voluntary certification marks in the European Union with the focus on the Safe Toys mark. The main part includes a project, which aim is to increase the acquaintance of the mark between consumers and to attract new clients, who would like to certify their products with the Safe Toys certification mark. It is inspired by the results of the mark satisfaction survey and it contains the project of marketing communication including the time schedule and cost analysis of particular pro-cedures.
Klíčová slova
značka Bezpečné hračky, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Safe Toys mark, marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, marketing research
Rozsah průvodní práce
96 s., 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast hraček v České republice a také přehled dobrovolných certifikačních značek pro oblast hraček v Evropské unii se zaměřením na Bezpečné hračky. Hlavní část zaujímá projekt, jehož cílem je zvýšit povědomí o této znač-ce u spotřebitelů a přivést nové klienty, kteří by měli zájem své výrobky Bezpečnou hrač-kou certifikovat. Vychází z výsledků dotazníkových průzkumů a obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací včetně časového harmonogramu a nákladové analýzy jednot-livých akcí.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on the project of image building of the Safe Toys mark of the Institute for testing and certification, a.s. company. It is divided into theoretical and practi-cal part. The theoretical part describes product as a part of the marketing mix, defines the status of mark in the product policy and the role of marketing communication in the mark promotion. The practical part includes legislative requirements for toys production and distribution in the Czech Republic and the review of voluntary certification marks in the European Union with the focus on the Safe Toys mark. The main part includes a project, which aim is to increase the acquaintance of the mark between consumers and to attract new clients, who would like to certify their products with the Safe Toys certification mark. It is inspired by the results of the mark satisfaction survey and it contains the project of marketing communication including the time schedule and cost analysis of particular pro-cedures.
Klíčová slova
značka Bezpečné hračky, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, public relations, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Safe Toys mark, marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište výrobek jako součást marketingového mixu.
Definujte úlohu značky ve výrobkové politice.
II. Praktická část
Stanovte současné legislativní požadavky a samoregulační opatření pro oblast hraček v České republice.
Analyzujte dosavadní zkušenosti spotřebitelů a firem se značkou Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt posilující budování image značky Bezpečné hračky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište výrobek jako součást marketingového mixu.
Definujte úlohu značky ve výrobkové politice.
II. Praktická část
Stanovte současné legislativní požadavky a samoregulační opatření pro oblast hraček v České republice.
Analyzujte dosavadní zkušenosti spotřebitelů a firem se značkou Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt posilující budování image značky Bezpečné hračky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] VEBER, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada Publishing, 2002. 163 s. ISBN 80-247-0194-4.
[3] ŠENK, J., RAJLICH, J., ZYKÁN, V. Rukověť pracovníka pro posuzování shody výrobků. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 170 s. ISBN 80-02-01668-8.
[4] AAKER, D. A. Brand building: budování značky. Praha: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
[5] ŠINDLER, P. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] VEBER, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada Publishing, 2002. 163 s. ISBN 80-247-0194-4.
[3] ŠENK, J., RAJLICH, J., ZYKÁN, V. Rukověť pracovníka pro posuzování shody výrobků. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 170 s. ISBN 80-02-01668-8.
[4] AAKER, D. A. Brand building: budování značky. Praha: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
[5] ŠINDLER, P. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.