Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití nových marketingových trendů ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. Obsahově se práce dělí na teoretickou a praktickou část, kde praktická obsahuje analýzu a doporučení.
V první části práce jsou prezentované nové marketingové trendy z dostupných zdrojů. Následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku firmy, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, analýzu marketingové komunikace a jají porovnání s konkurencí. V závěru praktické části jsou doporučení na využití nových marketingových trendů ve firmě na zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate usage of new marketing trends in company VÍNO-MASARYK s.r.o. The content is divided in two parts, theoretical and practical. Practical includes analysis and recommendation.
In the first part there are presented new marketing trends from available sources. The sec-ond part contains characteristics of company, analysis of external and internal environment of company, analysis of marketing communication and its comparison with competition. In the end the practical part is closed with recommendation of use new marketing trends for higher competitive advantage.
Klíčová slova
internet marketing, event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing, vinařský marketing
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing, wine marketing
Rozsah průvodní práce
67 s. , 4. s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití nových marketingových trendů ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. Obsahově se práce dělí na teoretickou a praktickou část, kde praktická obsahuje analýzu a doporučení.
V první části práce jsou prezentované nové marketingové trendy z dostupných zdrojů. Následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku firmy, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, analýzu marketingové komunikace a jají porovnání s konkurencí. V závěru praktické části jsou doporučení na využití nových marketingových trendů ve firmě na zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate usage of new marketing trends in company VÍNO-MASARYK s.r.o. The content is divided in two parts, theoretical and practical. Practical includes analysis and recommendation.
In the first part there are presented new marketing trends from available sources. The sec-ond part contains characteristics of company, analysis of external and internal environment of company, analysis of marketing communication and its comparison with competition. In the end the practical part is closed with recommendation of use new marketing trends for higher competitive advantage.
Klíčová slova
internet marketing, event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing, vinařský marketing
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing, wine marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje a prezentujte nové marketingové trendy.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné využití marketingových trendů ve firmě VÍNO - MASARYK s.r.o. a u konkurence.
Navrhněte řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy VÍNO - MASARYK s.r.o. pomocí nových marketingových trendů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje a prezentujte nové marketingové trendy.
II. Praktická část
Zhodnoťte současné využití marketingových trendů ve firmě VÍNO - MASARYK s.r.o. a u konkurence.
Navrhněte řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy VÍNO - MASARYK s.r.o. pomocí nových marketingových trendů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] STRAUSS, Judy, ADEL, El-Ansary, RAYMOND, Frost. E-marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Prentice hall, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] STRAUSS, Judy, ADEL, El-Ansary, RAYMOND, Frost. E-marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Prentice hall, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
ing. Kameníková - Rozeberte investiční rozhodování a dlouhodobé financování, metody a postupy pro hodnocení efektivnosti investičních projektů.
doc.Kloudová - Popište teorii tržního selhání, jeho příeiny a formy, dále popište nedokonalou konkurenci, externality, veřejné a soukromé statky, asymetrické informace.
dr. Klímek - Pohovořte o programovém vybavení a operačním systému počítačů, základní klastifikaci a fce. programových prostředků, pohovořte o programových koncesionářských balíčcích.