Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti
Barum Continental spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části jsem provedla průzkum literatury vztahující se k tomuto tématu. V analytické části jsem pomocí dotazníku analyzovala spokojenost zaměstnanců ve spo-lečnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě získaných informací jsem společnosti navrhla doporučení, která by mohla při-spět ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is focused on an analysis of employees' satisfaction of the company Barum Continental spol. s r. o. It's dividend into two parts, theoretical and practical.
In theoretical part, I did a research in literature regarding my topic.
In practical part I analysed Barum Continental spol. s r. o. employees' satisfaction by means of a questionnaire.
I suggested some recommendation to the company based on acquired information, which should help to improve utilization of employees' satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, péče o zaměstnance, zaměstnanecké výhody, zaměstnanecké vztahy
Klíčová slova v angličtině
employees' satisfaction, motivation, care of employees, employee's amenities, employee relations
Rozsah průvodní práce
65 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti
Barum Continental spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části jsem provedla průzkum literatury vztahující se k tomuto tématu. V analytické části jsem pomocí dotazníku analyzovala spokojenost zaměstnanců ve spo-lečnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě získaných informací jsem společnosti navrhla doporučení, která by mohla při-spět ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is focused on an analysis of employees' satisfaction of the company Barum Continental spol. s r. o. It's dividend into two parts, theoretical and practical.
In theoretical part, I did a research in literature regarding my topic.
In practical part I analysed Barum Continental spol. s r. o. employees' satisfaction by means of a questionnaire.
I suggested some recommendation to the company based on acquired information, which should help to improve utilization of employees' satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, péče o zaměstnance, zaměstnanecké výhody, zaměstnanecké vztahy
Klíčová slova v angličtině
employees' satisfaction, motivation, care of employees, employee's amenities, employee relations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy současné spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. navrhněte opatření pro její zlepšení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy současné spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. navrhněte opatření pro její zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] FOOT, Margaret, HOOK, Caroline. Personalistika. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[3] GREGAR, Aleš. Řízení lidských zdrojů {-} vybrané kapitoly. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 134 s. ISBN 978-80-7318-601-2.
[4] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
[5] MILKOVICH, George T., BOUDREA, John W. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 1993. 930 s. ISBN 80-85623-29-3.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] FOOT, Margaret, HOOK, Caroline. Personalistika. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[3] GREGAR, Aleš. Řízení lidských zdrojů {-} vybrané kapitoly. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 134 s. ISBN 978-80-7318-601-2.
[4] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
[5] MILKOVICH, George T., BOUDREA, John W. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 1993. 930 s. ISBN 80-85623-29-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. Kramoliš - Mezinárodní obchod.
ing. Pálka - oceňování podniku.
dr. Brychta - Bodové a intervalové odhady.
doc. Chovancová - Firemní vzdělávání, karierní postup.
dr. Popesko - Activity Based Costing.