V této práci se zabývám vlivem rodiny, školy, kamarádů a trávením volného času na vý-chovu jedince. Každá část v teoretické části se zaměřuje na vliv těchto činitelů na vulgární komunikaci mládeže.
Na teoretickou část navazuje část praktická, kterou tvoří výzkum. Hlavním cílem výzkumu je zmapovat případné vlivy současného využívání vulgarismů v jazyce mládeže.
Anotace v angličtině
This thesis deal with an influence of family, school, friends and spending free time on hu-man´s culture. Each part of the theoretical part is focused on influence of this factors on vulgar communicatin of youth.
The theoretical part of this thesis is folowed by the reserch work. The main point of the research to map possible influence of using vulgarism in spoken language of youth.
Family, school, free time, friendship, vulgar communication, vulgarity
Rozsah průvodní práce
66 s., 2. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V této práci se zabývám vlivem rodiny, školy, kamarádů a trávením volného času na vý-chovu jedince. Každá část v teoretické části se zaměřuje na vliv těchto činitelů na vulgární komunikaci mládeže.
Na teoretickou část navazuje část praktická, kterou tvoří výzkum. Hlavním cílem výzkumu je zmapovat případné vlivy současného využívání vulgarismů v jazyce mládeže.
Anotace v angličtině
This thesis deal with an influence of family, school, friends and spending free time on hu-man´s culture. Each part of the theoretical part is focused on influence of this factors on vulgar communicatin of youth.
The theoretical part of this thesis is folowed by the reserch work. The main point of the research to map possible influence of using vulgarism in spoken language of youth.
Family, school, free time, friendship, vulgar communication, vulgarity
Zásady pro vypracování
Vyhledání literatury
Formulace teoretické části práce
Užší výběr literatury
Příprava empirické části
Administrace metod
Shrnutí, analýza a interpretace výsledků šetření
Průběžné konzultace s vedoucím práce
Zásady pro vypracování
Vyhledání literatury
Formulace teoretické části práce
Užší výběr literatury
Příprava empirické části
Administrace metod
Shrnutí, analýza a interpretace výsledků šetření
Průběžné konzultace s vedoucím práce
Seznam doporučené literatury
MATĚJČEK, Z.: Co děti nejvíc potřebují. Portál, Praha 1994
VÁGNEROVÁ, M.: Vývojová psychologie I. Dětství a dospívání. Karolinum, Praha 2005
KRAUS, B.: Sociální aspekty výchovy. Gaudeamus, Hradec Králové 1999
SHARRY,J.: Řešíme problémy s výchovou dětí a dospívajících. Computer Press, Brno 2006
TRÍLAÜN, B.: Překonávání konfliktů v rodině. Portál, Praha 2005
FABER, M., MAZLICH, E.: Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali. Computer Press, Brno 2007
Seznam doporučené literatury
MATĚJČEK, Z.: Co děti nejvíc potřebují. Portál, Praha 1994
VÁGNEROVÁ, M.: Vývojová psychologie I. Dětství a dospívání. Karolinum, Praha 2005
KRAUS, B.: Sociální aspekty výchovy. Gaudeamus, Hradec Králové 1999
SHARRY,J.: Řešíme problémy s výchovou dětí a dospívajících. Computer Press, Brno 2006
TRÍLAÜN, B.: Překonávání konfliktů v rodině. Portál, Praha 2005
FABER, M., MAZLICH, E.: Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali. Computer Press, Brno 2007