Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost.
Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o .
Anotace v angličtině
This dissertation focuses on the analysis of both the existing and the new tools of the Inter-net as a media for marketing purposes. Its content involves individual parts of Internet tools from the beginning till recently. This dissertation aims to implement the theoretical part and propose steps to increase efficiency of Internet sales in the Hubert Kutnak company.
Klíčová slova
Internet, Marketing, Web, Reklamní kampaň, E-Business, Internetová reklama
Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost.
Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o .
Anotace v angličtině
This dissertation focuses on the analysis of both the existing and the new tools of the Inter-net as a media for marketing purposes. Its content involves individual parts of Internet tools from the beginning till recently. This dissertation aims to implement the theoretical part and propose steps to increase efficiency of Internet sales in the Hubert Kutnak company.
Klíčová slova
Internet, Marketing, Web, Reklamní kampaň, E-Business, Internetová reklama
Proveďte literární rešerši vztahující se k nástrojům internetu jako média pro marketingové účely.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení, která povedou ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k nástrojům internetu jako média pro marketingové účely.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení, která povedou ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1.vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[2] STUCHLÍK, P. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
[3] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 156 s. ISBN 8072264982.
Seznam doporučené literatury
[1] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1.vyd. Praha: BEN {-} technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[2] STUCHLÍK, P. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
[3] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 156 s. ISBN 8072264982.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
ing. Novák - Jak velkou částku je ochotna firma investovat do Vámi navržených řešení? Využívá firma email mkt? Jaká legislativní omezení sebou přináší využívaní email mkt?
dr. Stříž - V jednom ze svých doporučení uvádíte, že by firma fměla provést analýzu poznatků Facebook a Evay. Nemyslíte si, že tato analýza měla být součástí Vaší práce?