Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní komunikace a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Obsahem praktické části je SWOT analýza divadla, analýza divadelních a marketingových aktivit divadla Malá scéna Zlín a dotazníkové šetření. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. V závěru této diplomové práce jsou uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current situation of the theatre Malá scéna Zlín in the field of marketing communication and based on this analysis create a project of innovative marketing communication which would ensure an increment of publicity and attendance. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part characterizes nonprofit organizations, marketing communication, advances in development of efficient communication and particular elements of the marketing communication mix. Practical part includes SWOT analysis, analysis of theatrical and marketing activities of the theatre Malá scéna Zlín and questionnaire survey. Based on the results of the analyses is elaborated the project of innovative marketing communication of the theatre Malá scéna Zlín which is subjected to time, cost and risk analyses. At the end of this thesis are started suggestions of measuring effectiveness of this project.
Nonprofit organizations, marketing mix, marketing communication, efficient communication, elements of the communication mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
98 s., 10 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní komunikace a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Obsahem praktické části je SWOT analýza divadla, analýza divadelních a marketingových aktivit divadla Malá scéna Zlín a dotazníkové šetření. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. V závěru této diplomové práce jsou uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current situation of the theatre Malá scéna Zlín in the field of marketing communication and based on this analysis create a project of innovative marketing communication which would ensure an increment of publicity and attendance. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part characterizes nonprofit organizations, marketing communication, advances in development of efficient communication and particular elements of the marketing communication mix. Practical part includes SWOT analysis, analysis of theatrical and marketing activities of the theatre Malá scéna Zlín and questionnaire survey. Based on the results of the analyses is elaborated the project of innovative marketing communication of the theatre Malá scéna Zlín which is subjected to time, cost and risk analyses. At the end of this thesis are started suggestions of measuring effectiveness of this project.
Nonprofit organizations, marketing mix, marketing communication, efficient communication, elements of the communication mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín.
Vypracujte projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín.
Projekt inovační marketingové komunikace podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín.
Vypracujte projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín.
Projekt inovační marketingové komunikace podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha: Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.