Bakalárska práca sa zaoberá analýzou distribučných ciest a je rozdelená do dvoch častí. V prvej časti sú spracovávané teoretické podklady zamerané na oblasť distribúcie, distribučných ciest a sprostredkovateľov vystupujúcich v distribučných cestách.
V druhej - praktickej časti sú analyzované súčasné distribučné cesty firmy Močary. Výsledkom tejto časti je návrh doporučení pre firmu Močary v oblasti distribúcie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with problems of an analysis of distribution at the company Močary. The first part solves theoretical knowledge concerning to area of distribution.
The second - analytic part describes Močary company, current situation on field of distribution. The result of this part is a proposal of recommendations relevant for the sphere of distribution in the company.
Klíčová slova
distribúcia, distribučné cesty, obchodní zástupcovia, veľkoobchod, odberateľ
Klíčová slova v angličtině
distribution, distribution channels, sales representatives, wholesale, customer
Rozsah průvodní práce
56 s., 5 s. obr. príloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou distribučných ciest a je rozdelená do dvoch častí. V prvej časti sú spracovávané teoretické podklady zamerané na oblasť distribúcie, distribučných ciest a sprostredkovateľov vystupujúcich v distribučných cestách.
V druhej - praktickej časti sú analyzované súčasné distribučné cesty firmy Močary. Výsledkom tejto časti je návrh doporučení pre firmu Močary v oblasti distribúcie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with problems of an analysis of distribution at the company Močary. The first part solves theoretical knowledge concerning to area of distribution.
The second - analytic part describes Močary company, current situation on field of distribution. The result of this part is a proposal of recommendations relevant for the sphere of distribution in the company.
Klíčová slova
distribúcia, distribučné cesty, obchodní zástupcovia, veľkoobchod, odberateľ
Klíčová slova v angličtině
distribution, distribution channels, sales representatives, wholesale, customer
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku distribuce a distribučních cest.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav distribuce a distribučních cest ve firmě Močary.
Na základě analýzy doporučte firmě distribuční cesty.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku distribuce a distribučních cest.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav distribuce a distribučních cest ve firmě Močary.
Na základě analýzy doporučte firmě distribuční cesty.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DAŇO, F., RICHTEROVÁ, K. Stratégia distribučnej politiky a manažment. Bratislava: Edičný program Ekonomickej univerzity, 1997. 188 s.ISBN 80-88848-14-8.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] HORŇÁK, P. a kol. Marketingová komunikácia. Bratislava: Vydavateľstvo Book & Book, 2007. 351 s. ISBN 978-80 969099-5-7.
[4] JEDLIČKA, M. Marketingový strategický manažment. Trnava: Magna, 2003. 363 s. ISBN 80-85722-10-0.
[5] ŠTARCHOŇ, P., FALTYS J., DZUGASOVÁ, J. Priamy marketing. Bratislava: Direct marketing Beta, 2004. 338 s. ISBN 80-969078-5-9.
Seznam doporučené literatury
[1] DAŇO, F., RICHTEROVÁ, K. Stratégia distribučnej politiky a manažment. Bratislava: Edičný program Ekonomickej univerzity, 1997. 188 s.ISBN 80-88848-14-8.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] HORŇÁK, P. a kol. Marketingová komunikácia. Bratislava: Vydavateľstvo Book & Book, 2007. 351 s. ISBN 978-80 969099-5-7.
[4] JEDLIČKA, M. Marketingový strategický manažment. Trnava: Magna, 2003. 363 s. ISBN 80-85722-10-0.
[5] ŠTARCHOŇ, P., FALTYS J., DZUGASOVÁ, J. Priamy marketing. Bratislava: Direct marketing Beta, 2004. 338 s. ISBN 80-969078-5-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Intg. Polách - Jakou formou je to vlastnictví firmy organizováno?