Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the increasing competitiveness of the company KAMEX spol. s.r.o. using the instruments of the marketing mix. In the theoretical part information are drawn from the theoretical sources, particularly relating to the marketing mix and competitiveness. Practical part of work first contains basic information about the company KAMEX a SWOT analysis. There is processed analysis of the current state of the marketing mix, marketing analysis and analysis of competitive environment. On the basis of this analysis is diveloped a project to improve the competitiveness of KAMEX using instruments of the marketing mix. The project is subject to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí.
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the increasing competitiveness of the company KAMEX spol. s.r.o. using the instruments of the marketing mix. In the theoretical part information are drawn from the theoretical sources, particularly relating to the marketing mix and competitiveness. Practical part of work first contains basic information about the company KAMEX a SWOT analysis. There is processed analysis of the current state of the marketing mix, marketing analysis and analysis of competitive environment. On the basis of this analysis is diveloped a project to improve the competitiveness of KAMEX using instruments of the marketing mix. The project is subject to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí.
Zpracujte teoretické prameny z oblasti nástrojů marketingového mixu a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě KAMEX, spol. s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny z oblasti nástrojů marketingového mixu a konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě KAMEX, spol. s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]CANNON, J. P. , PERREAULT, W. D. , MC CARTHY, E. J. Basic marketing. New York: Mc Graw-Hill, 2008. 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
[2]ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3]KOTLER, P. , KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4]PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5]ŘEZNÍČEK, B. ŠARADÍN P. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001. 197 s. ISBN 80-247-0051-4.
Seznam doporučené literatury
[1]CANNON, J. P. , PERREAULT, W. D. , MC CARTHY, E. J. Basic marketing. New York: Mc Graw-Hill, 2008. 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
[2]ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3]KOTLER, P. , KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4]PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5]ŘEZNÍČEK, B. ŠARADÍN P. Marketing v dopravě. Praha: Grada, 2001. 197 s. ISBN 80-247-0051-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Je rozšířené nabídky služeb nástrojem marketingového mixu? prof. Němeček
2. Jak byste charakterizovala konkurenceschopnost? doc. Březinová