Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with projekt of improvement competitive advantage of company TREVO Ltd with the usage of marketing implements.
Master thesis is dividend into two parths - theoretical and practical. The theoretical part discusses marketing, marketing implements and competitive. In the practical part I focused on the analysis of existing situation with emphasis on micro situation and macro situation of each part marketing implements and of analysis competitive situation. I try to solve pro-blems of the company based on analyses results. I suggest possibilities of improving com-petitiveness. This project is subjected to cost and risk analysis.
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with projekt of improvement competitive advantage of company TREVO Ltd with the usage of marketing implements.
Master thesis is dividend into two parths - theoretical and practical. The theoretical part discusses marketing, marketing implements and competitive. In the practical part I focused on the analysis of existing situation with emphasis on micro situation and macro situation of each part marketing implements and of analysis competitive situation. I try to solve pro-blems of the company based on analyses results. I suggest possibilities of improving com-petitiveness. This project is subjected to cost and risk analysis.
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti s důrazem na využití marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů marketingového mixu ve firmě TREVO, s. r. o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti s důrazem na využití marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů marketingového mixu ve firmě TREVO, s. r. o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[4] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[5] ROGGE, H. J. Werbung. 4. vyd. Ludwigshafen: Kiehl, 1996. 387 s. ISBN 3-470-425140.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[4] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[5] ROGGE, H. J. Werbung. 4. vyd. Ludwigshafen: Kiehl, 1996. 387 s. ISBN 3-470-425140.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Na jakém trhu firma působí? Jaké reklamní předměty byste firmě doporučila? Jakým způsobem bude vedená databáze zákazníků? dr. Pilík
2. Chybějí závěry analýz. prof. Stávková, dr. Dobeš