Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena.
Annotation in English
The main part of this document is research. It is tried to find attitudes of young people aged between 15 - 19 years for radio CHR. Radio size is a part of theory. The most important of the practical part is research and outcome. The research has been made with 204 informants. A student has got information about research and data evolution in subject KMAVY and in qualification literature. Hypothesis of this document says: young people aged between 15 - 19 years need not listen radio stations because they can use the Internet, they can download music from the Internet and they listen music by MP3 player, MP4 player, iPod etc. It is the reason why listeners aged between 15 - 19 years old do not have to listen radio, especially radio CHR which targets to young people. Research is the way which finds the answer.
Keywords
rozhlas, formát, výzkum, respondenti, multimédia, internet, cílová skupina
Keywords in English
radio, size, research, informants, multimedia, internet, target group
Length of the covering note
62 s., 3 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena.
Annotation in English
The main part of this document is research. It is tried to find attitudes of young people aged between 15 - 19 years for radio CHR. Radio size is a part of theory. The most important of the practical part is research and outcome. The research has been made with 204 informants. A student has got information about research and data evolution in subject KMAVY and in qualification literature. Hypothesis of this document says: young people aged between 15 - 19 years need not listen radio stations because they can use the Internet, they can download music from the Internet and they listen music by MP3 player, MP4 player, iPod etc. It is the reason why listeners aged between 15 - 19 years old do not have to listen radio, especially radio CHR which targets to young people. Research is the way which finds the answer.
Keywords
rozhlas, formát, výzkum, respondenti, multimédia, internet, cílová skupina
Keywords in English
radio, size, research, informants, multimedia, internet, target group
Research Plan
1. Charakterizujte jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika.
2. Stanovte si hypotézy.
3. Stanovte si postup při realizaci marketingového výzkumu, metodu vyhodnocení a vypracujte závěrečnou zprávu.
4. Na základě zjištěných výsledků verifikujte hypotézy.
Research Plan
1. Charakterizujte jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika.
2. Stanovte si hypotézy.
3. Stanovte si postup při realizaci marketingového výzkumu, metodu vyhodnocení a vypracujte závěrečnou zprávu.
4. Na základě zjištěných výsledků verifikujte hypotézy.
Recommended resources
Foret M., Stávková J. Marketingový výzkum. Jak poznat své zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
Smith P. Moderní marketing. 1. vydání. Praha, Computer press 2000. Počet stran 518. ISBN 80-7226-252-1
VLČEK, Josef. Hvězdy na Evropě 2. 1. vydání. Praha, Knižní klub 1994. Počet stran 236. ISBN 80-7176-002-01.
Zbořil K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vydání. VŠE, 1998. Počet stran 171. ISBN 80-7079-394-5
Recommended resources
Foret M., Stávková J. Marketingový výzkum. Jak poznat své zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. Počet stran 159. ISBN 80-247-0385-8
Smith P. Moderní marketing. 1. vydání. Praha, Computer press 2000. Počet stran 518. ISBN 80-7226-252-1
VLČEK, Josef. Hvězdy na Evropě 2. 1. vydání. Praha, Knižní klub 1994. Počet stran 236. ISBN 80-7176-002-01.
Zbořil K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vydání. VŠE, 1998. Počet stran 171. ISBN 80-7079-394-5