Bakalářská práce s názvem Propagační aktivity Lázně Velichovky a. s. pojednává o způsobu, jak tyto lázně byly propagovány v letech 2004 - 2008. V první teoretické části jsou obsaženy odborné informace týkající se propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na lázeňství. V praktické části je popsána propagace lázní zhodnocení této činnosti a případná doporučení, jak by se mělo postupovat dál, aby propagace byla efektivnější.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s Thesis entitled ‘‘Promotional Activities of Lázně Velichovky a. s.’q deals with the method in which this spa was promoted in the period 2004 - 2008. The theoretical section contains specialist information relating to promotion of tourist destinations with a focus on balneology. The practical section describes promotion of the spa, assessment of these activities and any possible recommendations for further course of action in order to make promotion more effective.
Bakalářská práce s názvem Propagační aktivity Lázně Velichovky a. s. pojednává o způsobu, jak tyto lázně byly propagovány v letech 2004 - 2008. V první teoretické části jsou obsaženy odborné informace týkající se propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na lázeňství. V praktické části je popsána propagace lázní zhodnocení této činnosti a případná doporučení, jak by se mělo postupovat dál, aby propagace byla efektivnější.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s Thesis entitled ‘‘Promotional Activities of Lázně Velichovky a. s.’q deals with the method in which this spa was promoted in the period 2004 - 2008. The theoretical section contains specialist information relating to promotion of tourist destinations with a focus on balneology. The practical section describes promotion of the spa, assessment of these activities and any possible recommendations for further course of action in order to make promotion more effective.
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte pozornost aktuálním trendům v komunikaci destinace cestovního ruchu a měření jejích účinku.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte a. s. Lázně Velichovky a jejich dosavadní komunikační aktivity.
4. Na základě sběru sekundárních dat i primárních šetření analyzujte efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů.
5. Formulujte závěry a doporučení z analýz vyplývající, verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu, věnujte pozornost aktuálním trendům v komunikaci destinace cestovního ruchu a měření jejích účinku.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte a. s. Lázně Velichovky a jejich dosavadní komunikační aktivity.
4. Na základě sběru sekundárních dat i primárních šetření analyzujte efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů.
5. Formulujte závěry a doporučení z analýz vyplývající, verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Němčanský Milan, Management služeb cestovního ruchu, Slezská univerzita 1995, počet stran 226, ISBN: 80-85879-18-2
Josef Zelenka, Marketing cestovního ruchu, Gaudeamus 2007, počet stran 212, ISBN: 978-80-7041-070-7
Monika Palatková, Marketingová strategie destinace cestovního ruchu, Grada 2006, počet stran 224, ISBN: 80-247-1014-5
Jarmila Indrová, Cestovní ruch, Oeconomica 2007,počet stran 119, ISBN: 978-80-245-1252-5
Seznam doporučené literatury
Němčanský Milan, Management služeb cestovního ruchu, Slezská univerzita 1995, počet stran 226, ISBN: 80-85879-18-2
Josef Zelenka, Marketing cestovního ruchu, Gaudeamus 2007, počet stran 212, ISBN: 978-80-7041-070-7
Monika Palatková, Marketingová strategie destinace cestovního ruchu, Grada 2006, počet stran 224, ISBN: 80-247-1014-5
Jarmila Indrová, Cestovní ruch, Oeconomica 2007,počet stran 119, ISBN: 978-80-245-1252-5