Bakalářská práce charakterizuje veletrh, proces a formy komunikace, dále se zabývá proble-matikou identity organizace. Tyto teoretické zásady pak aplikuje na komunikaci veletrhu Styl a Kabo, únor 2009. Prostřednictvím rozboru komunikačních nosičů a prvků korporátní identi-ty, hodnotí kvalitu a propracovanost komunikace. Na základě veletržní statistiky vyhodnocu-je, zda byly veletrhy úspěšné. Prostřednictvím mediální analýzy zkoumá publicitu. Závěrečná kapitola práce předkládá návrh řešení.
Anotace v angličtině
The bachelor work characterizes the trade fair, procedures and specifications of communica-tion, further it is concerned with the organization identity questions. It applies these theoretic policies to the communication of trade fair Styl and Kabo, February 2009. By means of com-munication carrier analysis and elements of corporate identity it evaluates the quality and so-phistication of communication. On the basis of trade fair statistics it evaluates whether the trade fairs were successful or not. By means of medial analysis it investigates the publicity. The final chapter of this work proposes solution suggestion.
Klíčová slova
veletrh, marketingová komunikace, komunikační rámec, identita organizace, komunikační prostředky
Klíčová slova v angličtině
trade fair, marketing communication, scope of communication, identity of organization, forms of communication
Rozsah průvodní práce
60 s., 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce charakterizuje veletrh, proces a formy komunikace, dále se zabývá proble-matikou identity organizace. Tyto teoretické zásady pak aplikuje na komunikaci veletrhu Styl a Kabo, únor 2009. Prostřednictvím rozboru komunikačních nosičů a prvků korporátní identi-ty, hodnotí kvalitu a propracovanost komunikace. Na základě veletržní statistiky vyhodnocu-je, zda byly veletrhy úspěšné. Prostřednictvím mediální analýzy zkoumá publicitu. Závěrečná kapitola práce předkládá návrh řešení.
Anotace v angličtině
The bachelor work characterizes the trade fair, procedures and specifications of communica-tion, further it is concerned with the organization identity questions. It applies these theoretic policies to the communication of trade fair Styl and Kabo, February 2009. By means of com-munication carrier analysis and elements of corporate identity it evaluates the quality and so-phistication of communication. On the basis of trade fair statistics it evaluates whether the trade fairs were successful or not. By means of medial analysis it investigates the publicity. The final chapter of this work proposes solution suggestion.
Klíčová slova
veletrh, marketingová komunikace, komunikační rámec, identita organizace, komunikační prostředky
Klíčová slova v angličtině
trade fair, marketing communication, scope of communication, identity of organization, forms of communication
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte postavení veletrhu ve struktuře marketingových komunikací.
2. Definujte komunikační rámec PR a popište vnější komunikaci organizací.
3. Zhodnoťte komunikační prostředky, vyhodnoťte, zda je komunikace efektivní.
4. Předložte návrh řešení.
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte postavení veletrhu ve struktuře marketingových komunikací.
2. Definujte komunikační rámec PR a popište vnější komunikaci organizací.
3. Zhodnoťte komunikační prostředky, vyhodnoťte, zda je komunikace efektivní.
4. Předložte návrh řešení.
Seznam doporučené literatury
CLEMENT, Mark N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Managment Press, 1999, ISBN 80-7261-006-6.
PAVLŮ, Dušan a kolektiv. Marketingové komunikace a media. 1. vyd. Zlín : Fakulta multimediálních komunikací, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : [s.n.], 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. 3.rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
CLEMENT, Mark N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Managment Press, 1999, ISBN 80-7261-006-6.
PAVLŮ, Dušan a kolektiv. Marketingové komunikace a media. 1. vyd. Zlín : Fakulta multimediálních komunikací, 2005. 168 s. ISBN 80-7318-306-4.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : [s.n.], 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. 3.rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.