Bakalářská práce je zpracovaná na téma ‚Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. Hlavním důvodem této práce je zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na cestovní ruch. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace cestovní kanceláře. Vlastní marketingový výzkum byl zaměřen na corporate identity, logo a především na internetové stránky společnosti. V závěru práce jsou navrženy nové formy propagace.
Annotation in English
The theme of this bachelor work is ‚Marketing communication of travel agency IC TOUR, Ltd.‘‘. The main reason of this work is the need to improve the present marketing commu-nications. In theoretic part I described knowledge about problematic of marketing commu-nications in travel movement area. In practical part I decribed marketing communication in travel agency. Marketing research I realised for corporate identity, logo and mainly for web pages. In the end, I created a new form of promotion.
travel movement, travel agency, marketing in travel agency, marketing tourism, marketing communication, communication strategy, marketing research
Length of the covering note
57 s., 7 s. příloh.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zpracovaná na téma ‚Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. Hlavním důvodem této práce je zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na cestovní ruch. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace cestovní kanceláře. Vlastní marketingový výzkum byl zaměřen na corporate identity, logo a především na internetové stránky společnosti. V závěru práce jsou navrženy nové formy propagace.
Annotation in English
The theme of this bachelor work is ‚Marketing communication of travel agency IC TOUR, Ltd.‘‘. The main reason of this work is the need to improve the present marketing commu-nications. In theoretic part I described knowledge about problematic of marketing commu-nications in travel movement area. In practical part I decribed marketing communication in travel agency. Marketing research I realised for corporate identity, logo and mainly for web pages. In the end, I created a new form of promotion.
travel movement, travel agency, marketing in travel agency, marketing tourism, marketing communication, communication strategy, marketing research
Research Plan
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na sektor služeb, resp. na obor cestovní ruch, které budou využitelné pro praktickou část práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu na základě vlastního výzkumného šetření marketingové komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.
3. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části.
4. Na základě srovnání a současného stavu navrhněte další možné efektivní způsoby komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.
Research Plan
1. Zpracujte teoretické základy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na sektor služeb, resp. na obor cestovní ruch, které budou využitelné pro praktickou část práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu na základě vlastního výzkumného šetření marketingové komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.
3. Kriticky porovnejte zjištěný stav se závěry z teoretické části.
4. Na základě srovnání a současného stavu navrhněte další možné efektivní způsoby komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.
Recommended resources
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing a management : 12. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Havlíčkův Brod : Grada Publishing, a.s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KUČEROVÁ, I. Ekonomika : se zaměřením na cestovní ruch. Praha : IDEA SERVIS, 1997. 153 s. ISBN 80-85970-14-7.
SCHULTZ, E. Moderní reklama : umění zaujmout. [s.l.] : Grada Publishing, s.r.o., 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
STOLIČNÝ, P. Marketingová komunikace v oboru služeb. Praha : [s.n.], 2005. 296 s. ISBN 80-86578-48-8.
STOLIČNÝ, P. Marketingová komunikace v oboru služeb II. : Souvislosti marketingu a mediálních forem komunikace. Praha : [s.n.], 2006. 190 s. ISBN 978-86578-58-3.
STOLIČNÝ, P. Reklama a Public Relations v mediální praxi. Praha : [s.n.], 2008. 130 s. ISBN 978-80-86578-71-2.
FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům. Praha : MANAGEMENT PRESS, Ringer ČR, a. s., 1996. 162 s. ISBN 80-85943-26-3.
HESKLETT, J, SASSER, E., HARTT, Ch. Služby : cesta k úspěchu. [s.l.] : [s.n.] 273 s. ISBN 80-85605-36-8.
Recommended resources
KOTLER, P., KELLER, K. Marketing a management : 12. vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Havlíčkův Brod : Grada Publishing, a.s., 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KUČEROVÁ, I. Ekonomika : se zaměřením na cestovní ruch. Praha : IDEA SERVIS, 1997. 153 s. ISBN 80-85970-14-7.
SCHULTZ, E. Moderní reklama : umění zaujmout. [s.l.] : Grada Publishing, s.r.o., 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
STOLIČNÝ, P. Marketingová komunikace v oboru služeb. Praha : [s.n.], 2005. 296 s. ISBN 80-86578-48-8.
STOLIČNÝ, P. Marketingová komunikace v oboru služeb II. : Souvislosti marketingu a mediálních forem komunikace. Praha : [s.n.], 2006. 190 s. ISBN 978-86578-58-3.
STOLIČNÝ, P. Reklama a Public Relations v mediální praxi. Praha : [s.n.], 2008. 130 s. ISBN 978-80-86578-71-2.
FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům. Praha : MANAGEMENT PRESS, Ringer ČR, a. s., 1996. 162 s. ISBN 80-85943-26-3.
HESKLETT, J, SASSER, E., HARTT, Ch. Služby : cesta k úspěchu. [s.l.] : [s.n.] 273 s. ISBN 80-85605-36-8.