Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů.
Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals.
The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided on the base of the theoretical part. At the end of the work I point to mistakes in the communication and I suggest improvements.
Klíčová slova
Hudební festival, marketingové komunikace, elektronická hudba.
Klíčová slova v angličtině
Music festival, marketing communications, electronic music.
Rozsah průvodní práce
52 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů.
Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals.
The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided on the base of the theoretical part. At the end of the work I point to mistakes in the communication and I suggest improvements.
Klíčová slova
Hudební festival, marketingové komunikace, elektronická hudba.
Klíčová slova v angličtině
Music festival, marketing communications, electronic music.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury (publika festivalu, veřejnosti, sponzorů, orgánů státní a veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Vymezte jednotlivé cílové skupiny a konfrontujte je s marketingovým průzkumem provedeným na místě konání festivalu. Formulujte silné a slabé stránky marketingových komunikací festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná přípravu ucelené komunikační strategie, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury (publika festivalu, veřejnosti, sponzorů, orgánů státní a veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Vymezte jednotlivé cílové skupiny a konfrontujte je s marketingovým průzkumem provedeným na místě konání festivalu. Formulujte silné a slabé stránky marketingových komunikací festivalu.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci festivalu. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat případná přípravu ucelené komunikační strategie, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
TAJTÁKOVÁ, Mária a kolektiv. Markéting kultúry : Vybrané problémy. [s.l.] : EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
MCLEISCH, Barry. Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. [s.l.] : [s.n.], 1995. 294 s. ISBN 0-471-10567-6.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KOLB, Bonita. Marketing for Cultural Organisations. [s.l.] : [s.n.], 2005. 233 s. ISBN 1-84480-213-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing. [s.l.] : [s.n.], 2003. 236 s.
Seznam doporučené literatury
TAJTÁKOVÁ, Mária a kolektiv. Markéting kultúry : Vybrané problémy. [s.l.] : EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
MCLEISCH, Barry. Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. [s.l.] : [s.n.], 1995. 294 s. ISBN 0-471-10567-6.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KOLB, Bonita. Marketing for Cultural Organisations. [s.l.] : [s.n.], 2005. 233 s. ISBN 1-84480-213-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing. [s.l.] : [s.n.], 2003. 236 s.