Cílem bakalářské práce ‚qVyužití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměst-nanci ve výrobní firmě.‘‘ V případě Barum Continental je popsat a ukázat, jaké druhy ná-strojů interní komunikace lze ve firmě používat a následně jak docílit jejich efektivního využití. Teoretická část se zabývá problematikou PR a interní komunikací, ale také pojmy, jako je firemní kultura, image firmy, nástroje interní PR apod. V praktické části jsou tyto pojmy analyzovány. Tato analýza vychází ze studia všech dostupných materiálů, popisu používaných nástrojů, z šetření názorů zaměstnanců společnosti a z marketingového prů-zkumu zkoumajícího efektivnost použití intranetu jako nástroje PR a dalšími zdroji. V závěru praktické části se objeví nové návrhy na zlepšení využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci, které vycházejí z analýzy současné situace.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis, tittled: ‚qUseful ways of internal PR for effective communi-cations with employees in a productive company.‘‘ - In this case Barum Continental to describe and to present, which ways of internal communication can be used in a manu-facturing company and what is more, how to reach an efficient useage. The theoretical part explains basic ideas of PR, internal communication, corporate culture and the company´s image. The practical part deals with these theoretical notions. Analysis includes all possible information, results of company’s opinion survey and from my own survey regarding all effective ways of internal PR. In the last part of the thesis you will find sumary and conclusions of current situation. In the final part of my thesis I have come up with sugges-tion, which according to me could lead to improvement and even more effective communi-cation with employees via Intranet.
Klíčová slova
Public relations, firemní kultura, interní komunikace, nástroje interní PR, marketingový výzkum, Barum Continental
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, corporate culture, internal communication, tools of internal PR, marketing research, Barum Continental
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce ‚qVyužití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměst-nanci ve výrobní firmě.‘‘ V případě Barum Continental je popsat a ukázat, jaké druhy ná-strojů interní komunikace lze ve firmě používat a následně jak docílit jejich efektivního využití. Teoretická část se zabývá problematikou PR a interní komunikací, ale také pojmy, jako je firemní kultura, image firmy, nástroje interní PR apod. V praktické části jsou tyto pojmy analyzovány. Tato analýza vychází ze studia všech dostupných materiálů, popisu používaných nástrojů, z šetření názorů zaměstnanců společnosti a z marketingového prů-zkumu zkoumajícího efektivnost použití intranetu jako nástroje PR a dalšími zdroji. V závěru praktické části se objeví nové návrhy na zlepšení využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci, které vycházejí z analýzy současné situace.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis, tittled: ‚qUseful ways of internal PR for effective communi-cations with employees in a productive company.‘‘ - In this case Barum Continental to describe and to present, which ways of internal communication can be used in a manu-facturing company and what is more, how to reach an efficient useage. The theoretical part explains basic ideas of PR, internal communication, corporate culture and the company´s image. The practical part deals with these theoretical notions. Analysis includes all possible information, results of company’s opinion survey and from my own survey regarding all effective ways of internal PR. In the last part of the thesis you will find sumary and conclusions of current situation. In the final part of my thesis I have come up with sugges-tion, which according to me could lead to improvement and even more effective communi-cation with employees via Intranet.
Klíčová slova
Public relations, firemní kultura, interní komunikace, nástroje interní PR, marketingový výzkum, Barum Continental
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, corporate culture, internal communication, tools of internal PR, marketing research, Barum Continental
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, zaměřte se na využití nástrojů interní PR.
2. Stanovte cíle práce a pracovní hypotézy.
3. Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů interní PR ve zvolené firmě.
4. Zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny zaměstnanců s cílem změřit efektivitu interní komunikace, porovnejte výstupy primárního šetření se závěry sekundárních dat.
5. Vyvoďte závěry z primárních i sekundárních dat a navrhněte způsob efektivního využití nástrojů interní PR při komunikaci se zaměstnanci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, zaměřte se na využití nástrojů interní PR.
2. Stanovte cíle práce a pracovní hypotézy.
3. Proveďte analýzu současného stavu využití nástrojů interní PR ve zvolené firmě.
4. Zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny zaměstnanců s cílem změřit efektivitu interní komunikace, porovnejte výstupy primárního šetření se závěry sekundárních dat.
5. Vyvoďte závěry z primárních i sekundárních dat a navrhněte způsob efektivního využití nástrojů interní PR při komunikaci se zaměstnanci.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Public Relations : Moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 122 s. Vysekalová, J.: Analýza image Brno, Mospra 1994
DĚDINA, Jiří. Management a moderní organizování firmy . 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 324 s. ISBN 978-80-247-2149-1.
TOMEK, Gustav. Management a marketing v praxi průmyslových a obchodních podniků. Praha : MCI, 1992. 169 s.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 509 s. ISBN 8089085059.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Public Relations : Moderně a účinně. Praha : Grada Publishing, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 122 s. Vysekalová, J.: Analýza image Brno, Mospra 1994
DĚDINA, Jiří. Management a moderní organizování firmy . 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 324 s. ISBN 978-80-247-2149-1.
TOMEK, Gustav. Management a marketing v praxi průmyslových a obchodních podniků. Praha : MCI, 1992. 169 s.
PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 509 s. ISBN 8089085059.