Práce se zabývá návrhem komunikace a organizace Tříkrálové sbírky Charity Zlín, jak tomu sám název napovídá. Popisuje marketingové komunikace, které jsou součástí marketingového mixu v neziskovém sektoru, který používá Charita Zlín prostřednictvím Tříkrálové sbírky. Zaobírá se dobrovolníky jako cílovou skupinou, která má pomoc k pochopení účinné komunikaci s potencionálními koledníky. Dotýká se také aktivit, nástrojů a cílů public relations.
Anotace v angličtině
This work deals with communication and organization of the Three King´s gathering of Charity Zlín. As the name says. It decribes marketing promotion which is the part of marketing mix at non-profit-making sector, which uses Charity Zlín throught the Three King´s gathering. It deals with volunteers as a target segment, which should help to understand the effektive communication with potencial caroller. It mentions also the actives, tools and aids of public relations.
Klíčová slova
neziskový sektor, fundraising, public relations, komunikace, organizace, dobrovolníci
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, fundraising, public relations, communication, organization, volunteers
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá návrhem komunikace a organizace Tříkrálové sbírky Charity Zlín, jak tomu sám název napovídá. Popisuje marketingové komunikace, které jsou součástí marketingového mixu v neziskovém sektoru, který používá Charita Zlín prostřednictvím Tříkrálové sbírky. Zaobírá se dobrovolníky jako cílovou skupinou, která má pomoc k pochopení účinné komunikaci s potencionálními koledníky. Dotýká se také aktivit, nástrojů a cílů public relations.
Anotace v angličtině
This work deals with communication and organization of the Three King´s gathering of Charity Zlín. As the name says. It decribes marketing promotion which is the part of marketing mix at non-profit-making sector, which uses Charity Zlín throught the Three King´s gathering. It deals with volunteers as a target segment, which should help to understand the effektive communication with potencial caroller. It mentions also the actives, tools and aids of public relations.
Klíčová slova
neziskový sektor, fundraising, public relations, komunikace, organizace, dobrovolníci
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, fundraising, public relations, communication, organization, volunteers
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Vytvořte SWOT analýzu.
3. Navrhnětě účinnou komunikaci k rozšíření vedoucích skupinek koledníků.
4. Vytvořte návrh komunikační kampaně.
5. Vyhodnoťte efektivnost kampaně a navrhněte další opatření.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Vytvořte SWOT analýzu.
3. Navrhnětě účinnou komunikaci k rozšíření vedoucích skupinek koledníků.
4. Vytvořte návrh komunikační kampaně.
5. Vyhodnoťte efektivnost kampaně a navrhněte další opatření.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R., Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T., J., Marketing pro neziskový sektor. 97. vyd. Praha: Management press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] HIERHOLD, E., Rétorika a prezentace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 408 s. ISBN 80-247-0782-9.
[4] KOTLER, P., Marketing management, 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 1998. 712 s. ISBN 80-7169-00-5.
[5] REKTOŘÍK, J., Organizace nezikového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress. 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R., Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T., J., Marketing pro neziskový sektor. 97. vyd. Praha: Management press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] HIERHOLD, E., Rétorika a prezentace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 408 s. ISBN 80-247-0782-9.
[4] KOTLER, P., Marketing management, 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 1998. 712 s. ISBN 80-7169-00-5.
[5] REKTOŘÍK, J., Organizace nezikového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress. 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
Přílohy volně vložené
CD,letáček do schránky, Život farnosti, dotazník
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
Jaké jsou komunikační cíle?
O kolik je žádoucí zvýšit povědomí?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Kolik let musí mít vedoucí skupinky?