Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj.
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu.
V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat. V závěru praktické části, na základě dotazníkového šetření, navrhuji alternativní propagační řešení Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor's thesis is to find out the level of touristic areas propagation in the Zlin region and to propose promotional solution for this region.
The thesis is divided into two parts. In the theoretical part a general definition of propagation is described. Further literature research findings regarding marketing and communicational mix are given.
In the subsequent practical part I focus onto region propagation and analysis using secondary data. In the end of the practical part several alternative solutions for the Zlin region propagation are proposed.
Klíčová slova
Klíčová slova: propagace, nástroje marketingové komunikace, Zlínský kraj, Východní Morava, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: promotion, tools of the marketing communication, Zlín region, East Moravia, questionnaire.
Rozsah průvodní práce
60 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj.
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu.
V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat. V závěru praktické části, na základě dotazníkového šetření, navrhuji alternativní propagační řešení Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor's thesis is to find out the level of touristic areas propagation in the Zlin region and to propose promotional solution for this region.
The thesis is divided into two parts. In the theoretical part a general definition of propagation is described. Further literature research findings regarding marketing and communicational mix are given.
In the subsequent practical part I focus onto region propagation and analysis using secondary data. In the end of the practical part several alternative solutions for the Zlin region propagation are proposed.
Klíčová slova
Klíčová slova: propagace, nástroje marketingové komunikace, Zlínský kraj, Východní Morava, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: promotion, tools of the marketing communication, Zlín region, East Moravia, questionnaire.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
2. Proveďte dotazníkové šetření pro zjištění současné situace cestovního ruchu ve Zlínském kraji.
3. Zhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
4. Na základě analýzy doporučte návrhy na zlepšení dané situace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
2. Proveďte dotazníkové šetření pro zjištění současné situace cestovního ruchu ve Zlínském kraji.
3. Zhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
4. Na základě analýzy doporučte návrhy na zlepšení dané situace.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMECKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J., Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, M., FORETOVÁ, V., Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[3] KIRÁĽOVÁ, A., Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. ISBN 80-86119-56-4.
[4] KOTLER, P., Marketing a management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016.
[5] PALATKOVÁ, M., Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMECKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J., Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, M., FORETOVÁ, V., Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[3] KIRÁĽOVÁ, A., Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. ISBN 80-86119-56-4.
[4] KOTLER, P., Marketing a management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016.
[5] PALATKOVÁ, M., Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Jaké jsou hlavní cíle propagace a na jaké cílové skupiny má působit?
Ing. Jiří Filipec:
1. Co přitahuje návštěvníky přímo do Zlína?
PhDr. Dana Daňová:
1. Co byste doporučila krajské společnosti, která se zabývá marketingem cestovního ruchu, ke zlepšení jejího propagačního výkonu?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Podle jakého kritéria usuzujete na nedostatek certifikovaných informačních center?