Ve své bakalářské práci jsem se zabýval některými zátěžovými situacemi, asociálním chováním a jejich vzájemnou interakcí. Práci jsem rozdělil do úvodní části, tří samostatných kapitol a závěru. V první části jsem se zaměřil na shrnutí poznatků z odborných literatur. Ve druhé části jsem se zaměřil na kasuistiky problémových dětí. Třetí část obsahuje longitudinální výzkum souboru 31 respondentů formou řízeného rozhovoru zaměřeného na kvantitativní a kvalitativní ukazatele z hlediska otázek sociální pedagogiky a bakalářské práce.
Anotace v angličtině
In my bachelor work i was putting mind to some load situations, asocial behaviour and their mutual interactions. I devided my work into preamble, three separate chapters and epilogue. In the first part I resumed all pieces of knowledge from the generic literature. In part two I focused on casuistry of troubled children. Third part contains longitudinal research file of 31 informants that were interviewed on quantitative and qualitative indicators about social pedagogy and bachelor work.
Klíčová slova
Asociální chování, děti, delikvence, etopedie, poruchy chování, prevence, převýchovný proces, resocializace, rodina, sociální narušenost, sociální pedagogika.
Klíčová slova v angličtině
Asocial behaviour, children, deliquency, etopegy, behavioral disturbance, precausion, reeducation process, resocialization, family, social disorder, social pedagogy.
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci jsem se zabýval některými zátěžovými situacemi, asociálním chováním a jejich vzájemnou interakcí. Práci jsem rozdělil do úvodní části, tří samostatných kapitol a závěru. V první části jsem se zaměřil na shrnutí poznatků z odborných literatur. Ve druhé části jsem se zaměřil na kasuistiky problémových dětí. Třetí část obsahuje longitudinální výzkum souboru 31 respondentů formou řízeného rozhovoru zaměřeného na kvantitativní a kvalitativní ukazatele z hlediska otázek sociální pedagogiky a bakalářské práce.
Anotace v angličtině
In my bachelor work i was putting mind to some load situations, asocial behaviour and their mutual interactions. I devided my work into preamble, three separate chapters and epilogue. In the first part I resumed all pieces of knowledge from the generic literature. In part two I focused on casuistry of troubled children. Third part contains longitudinal research file of 31 informants that were interviewed on quantitative and qualitative indicators about social pedagogy and bachelor work.
Klíčová slova
Asociální chování, děti, delikvence, etopedie, poruchy chování, prevence, převýchovný proces, resocializace, rodina, sociální narušenost, sociální pedagogika.
Klíčová slova v angličtině
Asocial behaviour, children, deliquency, etopegy, behavioral disturbance, precausion, reeducation process, resocialization, family, social disorder, social pedagogy.