Bakalářská práce pojednává o různých metodách duševní hygieny a jejich významu v rámci školního prostředí, konkrétně studenty středních škol. Část teoretická popisuje základní pojmy duševního zdraví a vybrané metody duševní hygieny, část praktická obsahuje výzkumné šetření s pomocí dotazníku s cílem dozvědět se, zda jsou metody duševní hygieny na středních školách používány a zda by jejich užití mělo pozitivní vliv na studenty.
Anotace v angličtině
Thesis discuss various methods of mental hygiene and their sense in school milieu, concretely for high school students. Theoretic part describes basic terms of mental health and chosen methods of mental hygiene, practice part involves research on using methods of mental hygiene on high school and possible influence of these methods on students.
mental helath, mental hygiene, stress, self-understanding, autogenic training
Rozsah průvodní práce
43 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o různých metodách duševní hygieny a jejich významu v rámci školního prostředí, konkrétně studenty středních škol. Část teoretická popisuje základní pojmy duševního zdraví a vybrané metody duševní hygieny, část praktická obsahuje výzkumné šetření s pomocí dotazníku s cílem dozvědět se, zda jsou metody duševní hygieny na středních školách používány a zda by jejich užití mělo pozitivní vliv na studenty.
Anotace v angličtině
Thesis discuss various methods of mental hygiene and their sense in school milieu, concretely for high school students. Theoretic part describes basic terms of mental health and chosen methods of mental hygiene, practice part involves research on using methods of mental hygiene on high school and possible influence of these methods on students.