Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o.
V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu.
Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění
a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu.
Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with project of the marketing plan of the firm Draps Ltd.
In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing, marketing planning and first of all of marketing plan.
The second part is divided into the analysis and the project. The situational analysis concentrates on recognition and evaluation of all areas and facts which could influence the composition and successful realization of the plan. In the project part are determined marketing targets, marketing strategy and action plans. In the final part of the project are formulated the measuring system and control system of the marketing plan.
The main aim of this work is to compile the project of the marketing plan which could contribute to the improvement of the standard of marketing activities of Draps Ltd. firm in the year 2005.
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o.
V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu.
Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění
a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu.
Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with project of the marketing plan of the firm Draps Ltd.
In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing, marketing planning and first of all of marketing plan.
The second part is divided into the analysis and the project. The situational analysis concentrates on recognition and evaluation of all areas and facts which could influence the composition and successful realization of the plan. In the project part are determined marketing targets, marketing strategy and action plans. In the final part of the project are formulated the measuring system and control system of the marketing plan.
The main aim of this work is to compile the project of the marketing plan which could contribute to the improvement of the standard of marketing activities of Draps Ltd. firm in the year 2005.
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k dané problematice projektu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování ve firmě Draps s. r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy Draps s. r. o.
Vyhodnoťte přínosy projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k dané problematice projektu.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování ve firmě Draps s. r. o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt marketingového plánu firmy Draps s. r. o.
Vyhodnoťte přínosy projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Seznam doporučené literatury
1. BUREŠ, I. Marketing pro firmu v krizi. 1. vydání. Praha: Management Press, 1995. Bez ISBN.
2. BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. 1. vydání. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-24-1.
3. BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-060-0.
4. COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
5. ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. ISBN 80-86031-07-1.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1. BUREŠ, I. Marketing pro firmu v krizi. 1. vydání. Praha: Management Press, 1995. Bez ISBN.
2. BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. 1. vydání. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85603-24-1.
3. BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-060-0.
4. COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
5. ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. ISBN 80-86031-07-1.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce