DP má za cíl navrhnout možnosti využití kapacit v době mimo hlavní sezónu a zároveň poodhalit slabé stránky marketingového oddělení hotelů a navrhnout řešení jak tuto situaci zlepšit.
Anotace v angličtině
The aim of DT is to find and suggest the opportunities for Hotel in winter time. Another aim is to find the weaknesses of the marketing department and make suggestions how to solve them and how to improve this situation.
Klíčová slova
hotel, OREA, ubytování, cestovní ruch, lázeňství
Klíčová slova v angličtině
hotel, OREA, accomodation, tourism, spa
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
DP má za cíl navrhnout možnosti využití kapacit v době mimo hlavní sezónu a zároveň poodhalit slabé stránky marketingového oddělení hotelů a navrhnout řešení jak tuto situaci zlepšit.
Anotace v angličtině
The aim of DT is to find and suggest the opportunities for Hotel in winter time. Another aim is to find the weaknesses of the marketing department and make suggestions how to solve them and how to improve this situation.
Klíčová slova
hotel, OREA, ubytování, cestovní ruch, lázeňství
Klíčová slova v angličtině
hotel, OREA, accomodation, tourism, spa
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum pramenů a formulujte podstatu a zásady činnosti marketingového a prodejního oddělení.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového a prodejního oddělení Hotelů Fontána I a II.
Navrhněte projekt tržních příležitostí a mimosezónního využití kapacit Hotelů Fontána I a II.
Popište přínosy projektu pro praxi a charakterizujte možnosti jeho realizovatelnosti.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum pramenů a formulujte podstatu a zásady činnosti marketingového a prodejního oddělení.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového a prodejního oddělení Hotelů Fontána I a II.
Navrhněte projekt tržních příležitostí a mimosezónního využití kapacit Hotelů Fontána I a II.
Popište přínosy projektu pro praxi a charakterizujte možnosti jeho realizovatelnosti.
Seznam doporučené literatury
1 KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
2 SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 472 s. ISBN 80-247-0515-X.
3 BUREŠ, I. Marketing pro firmu v krizi 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
4 ANDERSEN, A. a kol. Nejlepší řešení: klíčem k vašemu úspěchu je porozumění potřebám zákazníka Praha: Pragma, 1998. 222 s. ISBN 80-7205-644-1.
5 REZEK, J., FILIPOVÁ, A. Umění prodávat 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 163 s. ISBN 80-7169-905-5.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1 KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
2 SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 472 s. ISBN 80-247-0515-X.
3 BUREŠ, I. Marketing pro firmu v krizi 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
4 ANDERSEN, A. a kol. Nejlepší řešení: klíčem k vašemu úspěchu je porozumění potřebám zákazníka Praha: Pragma, 1998. 222 s. ISBN 80-7205-644-1.
5 REZEK, J., FILIPOVÁ, A. Umění prodávat 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 163 s. ISBN 80-7169-905-5.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce