Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika projekt ohrožující.
Anotace v angličtině
This master thesis aims to design a database-marketing implementation project in Impromat Klima - one of the most prominent companies in the Zlin Region, which specialises in the sale of air-conditioners. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer with the right product at the right time. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of database marketing at four levels - the product, customers, employees and the information system - and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including an analysis of the risks which threaten it.
Klíčová slova
databázový marketing, data, informace, databáze, databázový systém, datový sklad
Klíčová slova v angličtině
database marketing, data, information, database, database management system, data warehouse
Rozsah průvodní práce
69 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika projekt ohrožující.
Anotace v angličtině
This master thesis aims to design a database-marketing implementation project in Impromat Klima - one of the most prominent companies in the Zlin Region, which specialises in the sale of air-conditioners. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer with the right product at the right time. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of database marketing at four levels - the product, customers, employees and the information system - and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including an analysis of the risks which threaten it.
Klíčová slova
databázový marketing, data, informace, databáze, databázový systém, datový sklad
Klíčová slova v angličtině
database marketing, data, information, database, database management system, data warehouse
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte teoretické poznatky o databázovém marketingu využitelné v projektu.
Proveďte analýzu podmínek pro zavedení databázového marketingu ve firmě Impromat Klima.
Vypracujte projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima.
Navrhněte postup implementace databázového marketingu do systému řízení společnosti Impromat Klima.
Projekt podrobte rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte teoretické poznatky o databázovém marketingu využitelné v projektu.
Proveďte analýzu podmínek pro zavedení databázového marketingu ve firmě Impromat Klima.
Vypracujte projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima.
Navrhněte postup implementace databázového marketingu do systému řízení společnosti Impromat Klima.
Projekt podrobte rizikové analýze.