V diplomové práci ''Projekt rozvoje turistického ruchu na Baťově kanálu‘‘ jsem se zabývala rozvojem turistického ruchu a marketingovou komunikací prostředí Baťova kanálu (- turistického regionu Slovácka). Cílem práce bylo zpracovat teoretické poznatky cestovního ruchu a marketingové komunikace, analyzovat současný stav turistického ruchu na Baťově kanálu, navrhnout a pokusit se realizovat projekt rozvoje turistického ruchu.
Annotation in English
In my Master thesis ''The project of the expansion the travel industry of the Bata Canal‘‘ I have deal with expansion of tourism and with marketing communication of around the Bata Canal (- the tourist region Slovácko). The purposes of this work the basic information about tourism and marketing communication was executed, the present state of tourism of the Bata Canal analysed, suggested and try to realized some of the project of expansion the travel industry.
The Bata Canal, marketing, marketing communication, marketing research, project, region Slovácko, expansion, tourism.
Length of the covering note
89
Language
CZ
Annotation
V diplomové práci ''Projekt rozvoje turistického ruchu na Baťově kanálu‘‘ jsem se zabývala rozvojem turistického ruchu a marketingovou komunikací prostředí Baťova kanálu (- turistického regionu Slovácka). Cílem práce bylo zpracovat teoretické poznatky cestovního ruchu a marketingové komunikace, analyzovat současný stav turistického ruchu na Baťově kanálu, navrhnout a pokusit se realizovat projekt rozvoje turistického ruchu.
Annotation in English
In my Master thesis ''The project of the expansion the travel industry of the Bata Canal‘‘ I have deal with expansion of tourism and with marketing communication of around the Bata Canal (- the tourist region Slovácko). The purposes of this work the basic information about tourism and marketing communication was executed, the present state of tourism of the Bata Canal analysed, suggested and try to realized some of the project of expansion the travel industry.
The Bata Canal, marketing, marketing communication, marketing research, project, region Slovácko, expansion, tourism.
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu turistického ruchu na Baťově kanálu.
Vytvořte projekt rozvoje turistického ruchu na Baťově kanálu.
Navrhněte postup implementace projektu do praxe.
Research Plan
Zpracujte teoretické poznatky marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu turistického ruchu na Baťově kanálu.
Vytvořte projekt rozvoje turistického ruchu na Baťově kanálu.
Navrhněte postup implementace projektu do praxe.
Recommended resources
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HANNAGAN, T., J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 200 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing,2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Recommended resources
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HANNAGAN, T., J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 200 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing,2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce