Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov.
Anotace v angličtině
After discussing the topic of my bachelor work with TNS deputies I am dealing with enlargement of the spectrum of supplied information to the clients of Worldpanel division based on combination of quantitative and qualitative data. Concretely is concerned about using and merging so called added-value information gaining from internet surveys (on-line polling) with a data from consumer panels, which could lead to the possibility of valuable market analysis. This presents not only for the Fresh Food & Alcohol team of Worldpanel division, where I had my professional placement, new opportunities in communication with existing clients as well as dealing contracts with prospective clients.
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť hodnotných analýz trhu. Toto predstavuje nielen pre tím Fresh Food and Alcohol divízie Worldpanel, kde som vykonával svoju profesionálnu prax, nové príležitosti v komunikácii s doterajšími klientmi a v prípadnom vyjednávaní nových kontraktov.
Anotace v angličtině
After discussing the topic of my bachelor work with TNS deputies I am dealing with enlargement of the spectrum of supplied information to the clients of Worldpanel division based on combination of quantitative and qualitative data. Concretely is concerned about using and merging so called added-value information gaining from internet surveys (on-line polling) with a data from consumer panels, which could lead to the possibility of valuable market analysis. This presents not only for the Fresh Food & Alcohol team of Worldpanel division, where I had my professional placement, new opportunities in communication with existing clients as well as dealing contracts with prospective clients.
1. Prostudujte literaturu týkající se problematiky bakalářské práce.
2. Zjistěte teoretické podklady týkající se sběru, zpracovávání a rozboru dat.
3. Analyzujte současnou situaci společnosti v problematice informovanosti klienta a využívání informací s přidanou hodnotou na hloubkovou analýzu konkrétního trhu.
4. Navrhněte způsob na dosáhnutí cílů TNS Worldpanel vytyčených na rok 2008/2009 v oblasti rozvoje vztahů s klienty. Navrhněte interpretaci získaných dat z on-line pollingu (průzkumu) klientům. Aplikujte získané informace na příkladě trhu s čerstvým zbožím.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se problematiky bakalářské práce.
2. Zjistěte teoretické podklady týkající se sběru, zpracovávání a rozboru dat.
3. Analyzujte současnou situaci společnosti v problematice informovanosti klienta a využívání informací s přidanou hodnotou na hloubkovou analýzu konkrétního trhu.
4. Navrhněte způsob na dosáhnutí cílů TNS Worldpanel vytyčených na rok 2008/2009 v oblasti rozvoje vztahů s klienty. Navrhněte interpretaci získaných dat z on-line pollingu (průzkumu) klientům. Aplikujte získané informace na příkladě trhu s čerstvým zbožím.
Seznam doporučené literatury
[1] HAGUE, P., JACKSON, P. Market Research A Guide To Planning, Methodology And Evaluation. 2. edition. London: Kogan Page Limited, 1999. 239 p. ISBN 0-7494-2917-8.
[2] KOTLER, P. Kotler on Marketing. 1. edition. London: Simon & Schuster UK Ltd, 1999. 255 p. ISBN 0-684-86047-3.
[3] CHURCHILL, A. G., Jr. Marketing Research. 6. edition. Orlando: The Dryden Publisher, 1995. 1117 p. ISBN 0-03-098366-5.
[4] SCHIFFMAN, G. L., KANUK, L. L. Consumer Behaviour. 5. edition. New Jersy: Prentice-Hall International, Inc., 1994. 676 p. ISBN 0-13-082190-X.
[5] http://www.TNSIntranet.com
[6] http://www.fao.org/waicent/portal/statistics_en.asp
Seznam doporučené literatury
[1] HAGUE, P., JACKSON, P. Market Research A Guide To Planning, Methodology And Evaluation. 2. edition. London: Kogan Page Limited, 1999. 239 p. ISBN 0-7494-2917-8.
[2] KOTLER, P. Kotler on Marketing. 1. edition. London: Simon & Schuster UK Ltd, 1999. 255 p. ISBN 0-684-86047-3.
[3] CHURCHILL, A. G., Jr. Marketing Research. 6. edition. Orlando: The Dryden Publisher, 1995. 1117 p. ISBN 0-03-098366-5.
[4] SCHIFFMAN, G. L., KANUK, L. L. Consumer Behaviour. 5. edition. New Jersy: Prentice-Hall International, Inc., 1994. 676 p. ISBN 0-13-082190-X.
[5] http://www.TNSIntranet.com
[6] http://www.fao.org/waicent/portal/statistics_en.asp
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
Vysvětlete pojem "pick up gap" a "coverage gap".
Co je to Channel Island milk?
Bude v budoucnu stoupat spotřeba mléka?