Diplomová práce analyzuje společnost v oblasti marketingu a prodeje, podává návrh variantních řešení strategií s výběrem jedné optimální vzhledem k současným podmínkám a přístupu vedení k riziku.
Anotace v angličtině
Diploma work is about strategic planning. Im dealing with basic definitions of these problems in theoretical part. For an analytical part I chose only some of methods like segmentation and SWOT analysis and I established strategy from the view of marketing mix and I used script method vor suggestion of variable strategic solution in three spheres.
Diplomová práce analyzuje společnost v oblasti marketingu a prodeje, podává návrh variantních řešení strategií s výběrem jedné optimální vzhledem k současným podmínkám a přístupu vedení k riziku.
Anotace v angličtině
Diploma work is about strategic planning. Im dealing with basic definitions of these problems in theoretical part. For an analytical part I chose only some of methods like segmentation and SWOT analysis and I established strategy from the view of marketing mix and I used script method vor suggestion of variable strategic solution in three spheres.
Zpracujte rešerši v problematice marketingu a marketingové strategie.
Charakterizujte současnou situaci společnosti B - NATUR, spol s.r.o.
Proveďte analýzu strategického řízení.
Navrhněte strategický plán.
Projekt podrobte analýze strategie úspěchu a úlohy marketingu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši v problematice marketingu a marketingové strategie.
Charakterizujte současnou situaci společnosti B - NATUR, spol s.r.o.
Proveďte analýzu strategického řízení.
Navrhněte strategický plán.
Projekt podrobte analýze strategie úspěchu a úlohy marketingu.
Seznam doporučené literatury
1.BÁRTA. V. Marketingový výzkum trhu. Praha: Economia, a.s., 1991. ISBN 80-85378-09-4.
2.KOTLER, P. Kotler on Marketing. How to Create, Win, and Dominate Markets. New York: Free Press, A Division of Simon & Schuster Inc. 1999
3.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press 2003. ISBN 80-7261-082-1.
4.SCHWALBE, H. Praktická reklama. Praha: Grada 1994. ISBN 80-7169-112-7.
5.NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press 2003. ISBN 80-7226-838-
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1.BÁRTA. V. Marketingový výzkum trhu. Praha: Economia, a.s., 1991. ISBN 80-85378-09-4.
2.KOTLER, P. Kotler on Marketing. How to Create, Win, and Dominate Markets. New York: Free Press, A Division of Simon & Schuster Inc. 1999
3.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press 2003. ISBN 80-7261-082-1.
4.SCHWALBE, H. Praktická reklama. Praha: Grada 1994. ISBN 80-7169-112-7.
5.NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press 2003. ISBN 80-7226-838-
další dle doporučení vedoucího diplomové práce