Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření.
Bakalářská práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly zpracované teoretické poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdro-je, které byly použity při zpracování této práce, byly odborná literatura, zabývající se spo-kojeností zákazníků, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsled-ků.
V praktické části byly zpracované a vyhodnocené údaje získané dotazníkovým šetřením a konkrétně byl rozebrán každý faktor a subfaktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Fakto-ry byly celkem 4, které se dál členily na 15 subfaktorů. V závěru každého bodu bylo firmě navrhnuté doporučení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
Aim of Bachelor‘s degree work was to realize customer‘s satisfaction through questionnaire inquiry.
I have divided this Bachelor‘s degree work into two parts, namely theoretical and practical. In theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intending on the subject of mar-keting concerning the customer‘s satisfaction. The sources, which I have used for processing of this work, were specialized publications dealing with customer‘s satisfaction, marketing research and interpretation and presentation of research results.
In practical part I have processed and evaluated results from questionnaire inquiry and concretely analyzed each factor of satisfaction listed in questionnaire. The factors were 15 and in conclusion I have tried to make a recommendation to the company, which would help to increase customer‘s satisfaction.
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření.
Bakalářská práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly zpracované teoretické poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdro-je, které byly použity při zpracování této práce, byly odborná literatura, zabývající se spo-kojeností zákazníků, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsled-ků.
V praktické části byly zpracované a vyhodnocené údaje získané dotazníkovým šetřením a konkrétně byl rozebrán každý faktor a subfaktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Fakto-ry byly celkem 4, které se dál členily na 15 subfaktorů. V závěru každého bodu bylo firmě navrhnuté doporučení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Anotace v angličtině
Aim of Bachelor‘s degree work was to realize customer‘s satisfaction through questionnaire inquiry.
I have divided this Bachelor‘s degree work into two parts, namely theoretical and practical. In theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intending on the subject of mar-keting concerning the customer‘s satisfaction. The sources, which I have used for processing of this work, were specialized publications dealing with customer‘s satisfaction, marketing research and interpretation and presentation of research results.
In practical part I have processed and evaluated results from questionnaire inquiry and concretely analyzed each factor of satisfaction listed in questionnaire. The factors were 15 and in conclusion I have tried to make a recommendation to the company, which would help to increase customer‘s satisfaction.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy zformulujte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky o spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků společnosti RYO s.r.o.
Na základě výsledků provedené analýzy zformulujte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003.
275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum : jak poznávat své
zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. 1 vyd. Praha: Portál,
2004. 584 s. ISBN 80-7178-820-1.
[4] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi.. 1 vyd. Praha: Grada, 1996.
238 s. ISBN 80-7169-2999.
[5] KAŇOK, M. Statistické metody v marketingu. 1. vyd. Praha: Printo, 2001. 199 s. ISBN 80-238-7162-5.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003.
275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum : jak poznávat své
zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. 1 vyd. Praha: Portál,
2004. 584 s. ISBN 80-7178-820-1.
[4] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi.. 1 vyd. Praha: Grada, 1996.
238 s. ISBN 80-7169-2999.
[5] KAŇOK, M. Statistické metody v marketingu. 1. vyd. Praha: Printo, 2001. 199 s. ISBN 80-238-7162-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Pilík - Dotaz ohledně nákladů na školení.
Brychta - O co jste opřeli doporučení biopotravin? Bylo by vhodné porovnání s konkurencí.
Novák - Jak by jste zabezpečili také dobrou návratnost dotazníků?