Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a. s. V první částí této práce jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Druhá, tedy praktická část začíná charakteristikou analyzovaného podniku a následně pokračuje analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V závěru této práce jsou návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a. s.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with problems of the marketing mix of postbox in the company DOLS, plc. In first part of this thesis, there are theoretical data concerning marketing mix. The second, practical part is started characteristic of analyzing company and subsequently is continued analysis particular components of marketing mix. In the end of the thesis there are suggestions and recommendations for improvement of marketing mix of postbox in the company DOLS, plc.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a. s. V první částí této práce jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Druhá, tedy praktická část začíná charakteristikou analyzovaného podniku a následně pokračuje analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V závěru této práce jsou návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového mixu listovních schránek firmy DOLS, a. s.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with problems of the marketing mix of postbox in the company DOLS, plc. In first part of this thesis, there are theoretical data concerning marketing mix. The second, practical part is started characteristic of analyzing company and subsequently is continued analysis particular components of marketing mix. In the end of the thesis there are suggestions and recommendations for improvement of marketing mix of postbox in the company DOLS, plc.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu listových schránek firmy DOLS,a.s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro firmu v oblasti marketingového mixu zaměřeného na listové schránky.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu listových schránek firmy DOLS,a.s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro firmu v oblasti marketingového mixu zaměřeného na listové schránky.
Seznam doporučené literatury
[1]BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2]KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : GRADA, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3]KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : GRADA, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4]SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
[5]TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : GRADA, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
[1]BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2]KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : GRADA, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3]KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : GRADA, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4]SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
[5]TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : GRADA, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Životní cyklus výrobku.
Polách - Spolupráce se školou.