Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s. r. o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické.
V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu.
Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu.
Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work deals with marketing mix issue of selected Pewag, s. r. o. product. Work is separated into two sections: theoretical and practical one.
Issue outlines, terms explanations and associations aimed at marketing mix sphere are found in the theoretical part in the form of literary search.
Practical part covers marketing mix analysis of selected product and a searching of niche.
Conclusion shows evaluation of results and suggests modifications in marketing mix sphere of selected product.
Předložená bakalářská práce řeší problematiku marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s. r. o. Práce je rozčleněna do dvou samostatných částí: Do části teoretické a praktické.
V teoretické části jsou formou literární rešerše nastíněny problémy, vysvětleny pojmy a souvislosti orientované na oblast marketingového mixu.
Praktická část bakalářské práce se zabývá analýzou marketingového mixu vybraného produktu, hledáním mezery na trhu.
Závěrečnou fází předkládané bakalářské práce bude zhodnocení výsledků a návrh doporučení v oblasti marketingového mixu daného produktu.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work deals with marketing mix issue of selected Pewag, s. r. o. product. Work is separated into two sections: theoretical and practical one.
Issue outlines, terms explanations and associations aimed at marketing mix sphere are found in the theoretical part in the form of literary search.
Practical part covers marketing mix analysis of selected product and a searching of niche.
Conclusion shows evaluation of results and suggests modifications in marketing mix sphere of selected product.
Zpracujte literární rešerši orientovanou na oblast marketingového mixu
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s. r. o.
Zhodnoťte výsledky a navrhněte doporučení v oblasti marketingového mixu vybraného produktu
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši orientovanou na oblast marketingového mixu
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu vybraného produktu společnosti Pewag, s. r. o.
Zhodnoťte výsledky a navrhněte doporučení v oblasti marketingového mixu vybraného produktu
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOZÁK, Vratislav; ŠUMBEROVÁ, Pavla. Základy marketingu. 4. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] TOMEK, Jan; VÁVROVÁ, Věra. Marketing management. Praha: ČVUT, 1999. 406 s. ISBN 80-01-01904-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOZÁK, Vratislav; ŠUMBEROVÁ, Pavla. Základy marketingu. 4. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] TOMEK, Jan; VÁVROVÁ, Věra. Marketing management. Praha: ČVUT, 1999. 406 s. ISBN 80-01-01904-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Novák - Dotaz k sezónnosti - Zvažovali jste sezónnost produktů?
Briš - Popište fungování ISO 9001 ve firmě.