Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti McDonald´s prostřednictvím dotazníkového šetření a navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků.
Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné literatury, které se zabývají spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu.
V praktické části jsem zjistila na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků společnosti McDonald´s, spol. s r. o. Výsledky jsem analyzovala a znázornila pomocí tabulek a grafů. Na závěr mé bakalářské práce navrhuji doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company McDonald´s throuhg questionnaire inquiry and suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers.
The bachelor´s work I have divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concerning the customer´s satisfaction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject of marketing research, interpretation and presentation of research results.
In the practical part, on the basis of questionnaire research, I have found out the satisfaction of customers with the company McDonald´s, Ltd. I have analyzed the results and illustrated them by tables and graphs. In conclusion of my bachelor´s work I suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers with the company McDonald´s, Ltd.
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti McDonald´s prostřednictvím dotazníkového šetření a navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků.
Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné literatury, které se zabývají spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu.
V praktické části jsem zjistila na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků společnosti McDonald´s, spol. s r. o. Výsledky jsem analyzovala a znázornila pomocí tabulek a grafů. Na závěr mé bakalářské práce navrhuji doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company McDonald´s throuhg questionnaire inquiry and suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers.
The bachelor´s work I have divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concerning the customer´s satisfaction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject of marketing research, interpretation and presentation of research results.
In the practical part, on the basis of questionnaire research, I have found out the satisfaction of customers with the company McDonald´s, Ltd. I have analyzed the results and illustrated them by tables and graphs. In conclusion of my bachelor´s work I suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers with the company McDonald´s, Ltd.
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s za pomoci marketingového průzkumu ve Zlíně a v Olomouci.
Zhodnoťte výsledky a vypracujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s za pomoci marketingového průzkumu ve Zlíně a v Olomouci.
Zhodnoťte výsledky a vypracujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald´s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299.
[2] KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 000 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1 vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
[5] HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. 1 vyd. Praha : Portál, 2004. 584 s. ISBN 80-7178-820-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299.
[2] KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 000 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1 vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
[5] HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. 1 vyd. Praha : Portál, 2004. 584 s. ISBN 80-7178-820-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Pilík - Dotaz k systému odměňování.
Brychta - Připomínka k respondentům dotazníku.