Informace o kvalifikační práci Teoretická část: Zvířata ve fotografii Praktická část: a) série plakátů: Obchod s bílým masem b) katalog výrobků nebo služeb: Katalog mužských komplexů c) volný výstavní soubor: Grácie
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Teoretická část: Zvířata ve fotografii. Praktická část: a) série plakátů: Obchod s bílým masem b) katalog výrobků nebo služeb: Katalog mužských komplexů c) volný výstavní soubor: Grácie
Hlavní téma v angličtině
Theoretical part: Animals in photography. Practical part a) Poster critising women trafficking b) Catalogue of male complex c) Gracie
Název dle studenta
Teoretická část: Zvířata ve fotografii Praktická část: a) série plakátů: Obchod s bílým masem b) katalog výrobků nebo služeb: Katalog mužských komplexů c) volný výstavní soubor: Grácie
Tato práce se zaměřuje na fotografii zvířat. Fotografy, sochaře, malíře, videoumělce, režiséry a malíře, zabývající se tímto tématem a zmíněné v této práci, považuji za klíčové umělce, kteří pomocí obrazů zásadně ovlivnili vnímání zvířat člověkem.
Anotace v angličtině
This work focuses on animal photography. I consider the photographers, sculptors, video artists, film directors and painters dealing with this topic and mentioned here to be key artists who managed to fundamentallly change he perception of animals by humans.
Klíčová slova
Zvíře a počátky jeho zobrazování ve fotografii, zvíře - přítel člověka, symbolika zvířat, jako živí, portrét zvířete, Eadweard Muybridge, Pieter Hugo, Gregory Colbert, Josef Koudelka, Pavel Dias, Petr Krejčí, Martin Parr, Elliot Erwitt, Patricia Piccinini, Tomáš Agat Blonski, Jan Švankmajer, Henri Horenstein, Mark Wallinger.
Klíčová slova v angličtině
Animals and the first attempts to portray them in photography, animals as men’s best friends, animal symbolism, lifelike, animal portrait, Eadweard Muybridge, Pieter Hugo, Gregory Colbert, Josef Koudelka, Pavel Dias, Petr Krejčí, Martin Parr, Elliot Erwitt, Patricia Piccinini, Tomáš Agat Blonski, Jan Švankmajer, Henri Horenstein, Mark Wallinger.
Rozsah průvodní práce
44 s
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zaměřuje na fotografii zvířat. Fotografy, sochaře, malíře, videoumělce, režiséry a malíře, zabývající se tímto tématem a zmíněné v této práci, považuji za klíčové umělce, kteří pomocí obrazů zásadně ovlivnili vnímání zvířat člověkem.
Anotace v angličtině
This work focuses on animal photography. I consider the photographers, sculptors, video artists, film directors and painters dealing with this topic and mentioned here to be key artists who managed to fundamentallly change he perception of animals by humans.
Klíčová slova
Zvíře a počátky jeho zobrazování ve fotografii, zvíře - přítel člověka, symbolika zvířat, jako živí, portrét zvířete, Eadweard Muybridge, Pieter Hugo, Gregory Colbert, Josef Koudelka, Pavel Dias, Petr Krejčí, Martin Parr, Elliot Erwitt, Patricia Piccinini, Tomáš Agat Blonski, Jan Švankmajer, Henri Horenstein, Mark Wallinger.
Klíčová slova v angličtině
Animals and the first attempts to portray them in photography, animals as men’s best friends, animal symbolism, lifelike, animal portrait, Eadweard Muybridge, Pieter Hugo, Gregory Colbert, Josef Koudelka, Pavel Dias, Petr Krejčí, Martin Parr, Elliot Erwitt, Patricia Piccinini, Tomáš Agat Blonski, Jan Švankmajer, Henri Horenstein, Mark Wallinger.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: min. 20 stran textu + ilustrace, použitá literatura.
Součástí obhajoby práce je přednáška na dané téma teoretické části Bakalářské práce v rozsahu min. 7 min., doplněná obrazovou prezentací.
2. Praktická část:
a) série fotografických plakátů na závažné celospolečenské téma: maketa plakátů A2 s grafickou úpravou, případně textem a 3ks zdrojových fotografií ve výchozím formátu 24 x 30 cm
b) katalog výrobků nebo služeb: celkem 12 - 15 ks fotografií, formát 24 x 30 cm + maketa s grafickou úpravou a 5 - 7 zdrojových fotografií ve výchozím formátu 24 x 30 cm
c) volné fotografie - výstavní soubor: min. 12 ks fotografií v archivní kvalitě (digitální tisk se zaručenou stálobarevností, černobílé fotografie na barytové podložce), výstavní formát min. 40 x 50 cm, libovolná technika, adjustováno + písemná obhajoba cca 2 str. textu
d) interaktivní prezentační CD (DVD) - 4 ks: obsahuje teoretickou část Bakalářské práce, praktickou část v prezentačním programu Power Point nebo Flash a jednotlivé fotografie v reálné velikosti v rozlišení 300 dpi + náhledy 72 dpi.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: min. 20 stran textu + ilustrace, použitá literatura.
Součástí obhajoby práce je přednáška na dané téma teoretické části Bakalářské práce v rozsahu min. 7 min., doplněná obrazovou prezentací.
2. Praktická část:
a) série fotografických plakátů na závažné celospolečenské téma: maketa plakátů A2 s grafickou úpravou, případně textem a 3ks zdrojových fotografií ve výchozím formátu 24 x 30 cm
b) katalog výrobků nebo služeb: celkem 12 - 15 ks fotografií, formát 24 x 30 cm + maketa s grafickou úpravou a 5 - 7 zdrojových fotografií ve výchozím formátu 24 x 30 cm
c) volné fotografie - výstavní soubor: min. 12 ks fotografií v archivní kvalitě (digitální tisk se zaručenou stálobarevností, černobílé fotografie na barytové podložce), výstavní formát min. 40 x 50 cm, libovolná technika, adjustováno + písemná obhajoba cca 2 str. textu
d) interaktivní prezentační CD (DVD) - 4 ks: obsahuje teoretickou část Bakalářské práce, praktickou část v prezentačním programu Power Point nebo Flash a jednotlivé fotografie v reálné velikosti v rozlišení 300 dpi + náhledy 72 dpi.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškerá dostupná odborná literatura a webové stránky vztahující se k tématu po konzultaci s vedoucím práce.