Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti realitní agentury Zvonek ve srovnání s ostatními realitním kancelářemi ve Zlínském kraji, především ve Zlíně.
Annotation in English
This Bachelor Thesis deals with the analysis of Real Estate Agency Zvonek and its com-petitiveness in comparison with other real estate agencies in Zlín region.
Keywords
služby, konkurence, konkurenceschopnost, PEST analýza , SWOT analýza
Keywords in English
services, competition, competitiveness, PEST analysis, SWOT analysis
Length of the covering note
65 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti realitní agentury Zvonek ve srovnání s ostatními realitním kancelářemi ve Zlínském kraji, především ve Zlíně.
Annotation in English
This Bachelor Thesis deals with the analysis of Real Estate Agency Zvonek and its com-petitiveness in comparison with other real estate agencies in Zlín region.
Keywords
služby, konkurence, konkurenceschopnost, PEST analýza , SWOT analýza
Keywords in English
services, competition, competitiveness, PEST analysis, SWOT analysis
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav nabídky služeb firmy Agentura Zvonek.
Analyzujte konkurenceschopnost firmy.
Zhodnoťte a navrhněte doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy Agentura Zvonek.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav nabídky služeb firmy Agentura Zvonek.
Analyzujte konkurenceschopnost firmy.
Zhodnoťte a navrhněte doporučení zvyšující konkurenceschopnost firmy Agentura Zvonek.
Recommended resources
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti 1. 1. vyd. Praha : RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER, Philip. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 987-80-247-1359-5
PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha : Victoria Publishing, 1994. 404 s. ISBN 80-85605-11-2.
Recommended resources
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti 1. 1. vyd. Praha : RADIX, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER, Philip. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 987-80-247-1359-5
PORTER, Michael. Konkurenční strategie. Praha : Victoria Publishing, 1994. 404 s. ISBN 80-85605-11-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Fialová - Jak a či vůbec firma přijala a akceptovala Vaše doporučení?
Kramoliš - Myslíte si, že bude mít firma v blízké budoucnosti finance na službu "virtuální prohlídky"? A jak se líbí tento návrh managementu společnosti?