Bakalářská práce se zabývá odběratelskými vztahy a analýzou odběratelů spo-lečnosti FIMES, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické.
V teoretické části popisuji poznatky z oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů a průmyslového trhu.
Analytická část se zaměřuje na analýzu odběratelů společnosti. Na jejich strukturu, export se zahraničními a tuzemskými odběrateli, hlavní odběratele. Jsou zde uvedeny návrhy a doporučení, které mohou zlepšit současnou situaci pro odběratele.
Anotace v angličtině
This presented bachelor’s thesis deals with customer relationships and customers analysis of company FIMES a. s. Bachelor’s thesis is split to two parts: theoretical and analytical part.
In theoretical part I describe the customer relationships and industrial market.
The analytical part I deal with customer relationships in company. Above all their structure, export with foreign and inland customers, general customers. There are also suggestions and recommendation, which can improve present position for customers.
Analysis, suplier and customer relationships, marketing inquiry, customers, industrial market
Rozsah průvodní práce
54 s., 12 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá odběratelskými vztahy a analýzou odběratelů spo-lečnosti FIMES, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické.
V teoretické části popisuji poznatky z oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů a průmyslového trhu.
Analytická část se zaměřuje na analýzu odběratelů společnosti. Na jejich strukturu, export se zahraničními a tuzemskými odběrateli, hlavní odběratele. Jsou zde uvedeny návrhy a doporučení, které mohou zlepšit současnou situaci pro odběratele.
Anotace v angličtině
This presented bachelor’s thesis deals with customer relationships and customers analysis of company FIMES a. s. Bachelor’s thesis is split to two parts: theoretical and analytical part.
In theoretical part I describe the customer relationships and industrial market.
The analytical part I deal with customer relationships in company. Above all their structure, export with foreign and inland customers, general customers. There are also suggestions and recommendation, which can improve present position for customers.
Analysis, suplier and customer relationships, marketing inquiry, customers, industrial market
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerži zaměřenou na odběratelské vztahy.
II. Praktická část
Analyzujte odběratelské vztahy ve firmě Fimes, a. s. a na základě dotazníkového šetření klasifikujte jejich návrhy.
Na základě provedených analýz učiňte závěry, které povedou ke zlepšení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerži zaměřenou na odběratelské vztahy.
II. Praktická část
Analyzujte odběratelské vztahy ve firmě Fimes, a. s. a na základě dotazníkového šetření klasifikujte jejich návrhy.
Na základě provedených analýz učiňte závěry, které povedou ke zlepšení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vydání. Praha, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing, Management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] MACÁKOVÁ, Z. a kol. Mikroekonomie: základní kurz. 1. vydání. Slaný: Melandrium, 2001. 273 s. ISBN 80-8617-509-X.
[4] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. 430 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. vydání. Praha: VŠE, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-388-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vydání. Praha, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, P. Marketing, Management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] MACÁKOVÁ, Z. a kol. Mikroekonomie: základní kurz. 1. vydání. Slaný: Melandrium, 2001. 273 s. ISBN 80-8617-509-X.
[4] PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. 430 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. vydání. Praha: VŠE, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-388-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Freiberg - Je snadné nahradit odběratele spol.?
Zámečník - Je firma ve společenství vesmírné spol.? Podle jakých kritérií by se dále dalo porovnat odběratele?
Otrusinová - Dalo by se posoudit kritéria odběratelů na základě účetních údajů?
Bačůvčík - Je to zákl. soubor - ten počet respondentů?