Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout koncepci fundraisingové strategie pro konkrétní školskou příspěvkovou organizaci - dům dětí a mládeže. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zpracovává rozbor literárních pramenů s přihlédnutím k praktickému využití pro fundraisingovou koncepci konkrétní organizace. Praktická část se skládá ze dvou částí. První tvoří finanční analýza příjmů organizace na základě výročních zpráv, účetních uzávěrek a rozborů hospodaření ve zvoleném období. Druhou část tvoří návrh nové efektivnější koncepce fundraisingové strategie. Obsahuje konkrétní návrhy, náměty a doporučení pro fundraisingovou koncepci v rámci strategického plánování organizace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis intends to suggest the concept of fund-raising strategy for concrete educational allowance institution - House of Children and Youth. The work is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is to analyze literary sources with regards to practical usage for the organization fundraising concept. The practical part consists of two parts. The first part includes the financial analysis of organization revenues based on annual reports, statement accounts and financial statements analyses in chosen period. The second part consists of suggestions for the new and more effective concept of fundraising strategy. It includes proposals and recommendations for the fundraising concept in terms of strategic planning within the organization.
Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout koncepci fundraisingové strategie pro konkrétní školskou příspěvkovou organizaci - dům dětí a mládeže. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zpracovává rozbor literárních pramenů s přihlédnutím k praktickému využití pro fundraisingovou koncepci konkrétní organizace. Praktická část se skládá ze dvou částí. První tvoří finanční analýza příjmů organizace na základě výročních zpráv, účetních uzávěrek a rozborů hospodaření ve zvoleném období. Druhou část tvoří návrh nové efektivnější koncepce fundraisingové strategie. Obsahuje konkrétní návrhy, náměty a doporučení pro fundraisingovou koncepci v rámci strategického plánování organizace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis intends to suggest the concept of fund-raising strategy for concrete educational allowance institution - House of Children and Youth. The work is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is to analyze literary sources with regards to practical usage for the organization fundraising concept. The practical part consists of two parts. The first part includes the financial analysis of organization revenues based on annual reports, statement accounts and financial statements analyses in chosen period. The second part consists of suggestions for the new and more effective concept of fundraising strategy. It includes proposals and recommendations for the fundraising concept in terms of strategic planning within the organization.
Proveďte rozbor literárních pramenů pojednávajících o fundraisingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití fundraisingu v Domě dětí a mládeže Magnet Mohelnice.
Na základě získaných poznatků navrhněte efektivnější využití, popř. novou fundraisingovou strategii pro Dům dětí a mládeže Magnet Mohelnice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rozbor literárních pramenů pojednávajících o fundraisingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití fundraisingu v Domě dětí a mládeže Magnet Mohelnice.
Na základě získaných poznatků navrhněte efektivnější využití, popř. novou fundraisingovou strategii pro Dům dětí a mládeže Magnet Mohelnice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLÁHA, J.,DYTRT, Z. Manažerská etika. 1.vydání. Praha. Management Press, s.r.o., 2003. 156 s. ISBN 80-7261-084-8.
[2] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, S. Marketing I. 3. vydání, upravené. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[3] MIKULÁŠTÍK, M. Interpersonální komunikace. 1.vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 187 s. ISBN 80-7318-047-2.
[4] POLÁČKOVÁ, Z. Fundraisingové aktivity : jak získávat finanční prostředky od místní komunity, 1.vydání. Praha. Portál, 2005. 120 s. ISBN 80-7178-694-2.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2.vydání přepracované a doplněné. Bratislava. IKAR, 2003. 509 s. ISBN 80-89085-05-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BLÁHA, J.,DYTRT, Z. Manažerská etika. 1.vydání. Praha. Management Press, s.r.o., 2003. 156 s. ISBN 80-7261-084-8.
[2] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, S. Marketing I. 3. vydání, upravené. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[3] MIKULÁŠTÍK, M. Interpersonální komunikace. 1.vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 187 s. ISBN 80-7318-047-2.
[4] POLÁČKOVÁ, Z. Fundraisingové aktivity : jak získávat finanční prostředky od místní komunity, 1.vydání. Praha. Portál, 2005. 120 s. ISBN 80-7178-694-2.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2.vydání přepracované a doplněné. Bratislava. IKAR, 2003. 509 s. ISBN 80-89085-05-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dvořáková - Jakou formou děkuje domov dětí a mládeže sponzorům?