Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. V první části se věnuji především teoretickým pojmům mého tématu. Upřesňuji cíle a metody zpracování. Dále, v analytické části začínám představením společnosti, pokračuji analýzou komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, SWOT analýzou a hlavními skupinami zákazníků, kteří jsou pro společnost Winpro s.r.o. klíčoví.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s Thesis is specialized on analysis of communication with customers in Winpro Ltd. In the first part I deal mainly with theoretical definitions of my subject. I am specifying objectives and methods of processing. Then in analytic part, I begin with presentation of company. It continues with analysis of customer communication from the perspective of the marketing and communications mix, SWOT analysis and the main groups of costumers, who are key for The Winpro company.
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o. V první části se věnuji především teoretickým pojmům mého tématu. Upřesňuji cíle a metody zpracování. Dále, v analytické části začínám představením společnosti, pokračuji analýzou komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, SWOT analýzou a hlavními skupinami zákazníků, kteří jsou pro společnost Winpro s.r.o. klíčoví.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s Thesis is specialized on analysis of communication with customers in Winpro Ltd. In the first part I deal mainly with theoretical definitions of my subject. I am specifying objectives and methods of processing. Then in analytic part, I begin with presentation of company. It continues with analysis of customer communication from the perspective of the marketing and communications mix, SWOT analysis and the main groups of costumers, who are key for The Winpro company.
Zpracujte teoretická východiska v oblasti komunikace se zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení v oblasti komunikace se zákazníky pro společnost Winpro s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska v oblasti komunikace se zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti Winpro s.r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení v oblasti komunikace se zákazníky pro společnost Winpro s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha : Grada, 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
[3] STORBACKA, K. ,LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
[4] De PELSMACKER, P. ,GEUENS, M. ; BERG, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] LEHTINEN, J. Aktivní CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha : Grada, 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
[3] STORBACKA, K. ,LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky : customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
[4] De PELSMACKER, P. ,GEUENS, M. ; BERG, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] LEHTINEN, J. Aktivní CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kloudová - Jaké užívá firma formy komunikace a které jsou nejefektivnější? Zjišťovala jste přínost jednotlivých forem komunikací?
Bačuvčík - Dalo by se doporučení nějakým způsobem dále využít? Daly by se využít motivační prvky pro zisk dalších obchodů?
Kressová - Jak jsou zastoupni drobní zákazníci (jednotlivci) a jak velcí odběratelé?
Freiberg - Dá se nějak profilovat na daném trhu? Dají se odlišit soft faktory?