Tématem mé bakalářské práce je Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušo-vicko. První část práce je orientována na teorii. Zde jsem se snažila blíže vysvětlit pojmy týkající se marketingu, managementu a cestovního ruchu. Druhá část je praktická. V úvodu je popis vymezené lokality, poté jsou již charakterizovány oblasti týkající se cestovního ruchu Slušovicka. Díky analýze SWOT jsem shrnula současnou situaci a v závěru práce podala možné návrhy na zvýšení cestovního ruchu mikroregionu Slušovicko.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is Analysis of turism increase in microregion Slušovicko. The first part is oriented to theory. Here I tried to clear up notions related to marketing, management and turism. The second part is practical. At the beginning there is a descripti-on of delineated area. Then there are characterized parts of turism in Slušovicko. Thanks to analysis SWOT I summarized present situation and gave possible suggestions of turism improvement in mikroregion Slušovicko in the end of the text.
Klíčová slova
cestovní ruch, mikroregion Slušovicko, marketingový mix, současný stav
Klíčová slova v angličtině
turism, microregion Slušovicko, marketing mix, contenporary state
Rozsah průvodní práce
50 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je Analýza zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušo-vicko. První část práce je orientována na teorii. Zde jsem se snažila blíže vysvětlit pojmy týkající se marketingu, managementu a cestovního ruchu. Druhá část je praktická. V úvodu je popis vymezené lokality, poté jsou již charakterizovány oblasti týkající se cestovního ruchu Slušovicka. Díky analýze SWOT jsem shrnula současnou situaci a v závěru práce podala možné návrhy na zvýšení cestovního ruchu mikroregionu Slušovicko.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is Analysis of turism increase in microregion Slušovicko. The first part is oriented to theory. Here I tried to clear up notions related to marketing, management and turism. The second part is practical. At the beginning there is a descripti-on of delineated area. Then there are characterized parts of turism in Slušovicko. Thanks to analysis SWOT I summarized present situation and gave possible suggestions of turism improvement in mikroregion Slušovicko in the end of the text.
Klíčová slova
cestovní ruch, mikroregion Slušovicko, marketingový mix, současný stav
Klíčová slova v angličtině
turism, microregion Slušovicko, marketing mix, contenporary state
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko.
Navrhněte závěrečná doporučení pro zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko.
Navrhněte závěrečná doporučení pro zvýšení cestovního ruchu v mikroregionu Slušovicko.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KUČEROVÁ, I. Ekonomika: se zaměřením na cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Idea service, 1997. 153 s. ISBN 80-85970-14-7.
[4] PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Idea servis, 1999. 104 s. ISBN 80-85970-29-5.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2. přeprac. dopl. vyd. Bratislava : Elita, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KUČEROVÁ, I. Ekonomika: se zaměřením na cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Idea service, 1997. 153 s. ISBN 80-85970-14-7.
[4] PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Idea servis, 1999. 104 s. ISBN 80-85970-29-5.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2. přeprac. dopl. vyd. Bratislava : Elita, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Konkurenční výhoda
Švarcová - ekonomické popisy
Polách - okolí Slušovic