V teoretické části své bakalářské práce se věnuji popisu biopotravin a současným distribučním cestám. Dále v části praktické analyzuji aktuální stav biopotravin na českém trhu a zaměřuji se na doporučení, vedoucí ke zvýšení prodeje bio masných produktů firmy ADW HOLDING na českém trhu. V posledním bodě své práce dělám rizikovou a nákladovou analýzu doporučení.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of his thesis there is a description of bio products and current distribution channels. In addition, then in the practical analyse current state of organic food in selected company and focus on the recommendation of an increase in sales of organic meat products company ADW HOLDING on the Czech market. The last point I am doing the work of its risk and cost analysis of the recommendations.
Klíčová slova
Ekologické zemědělství, biopotraviny, garance bio, analýza bio trhu, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Ecological agriculture, bio foods, bio warranty, analysis of bioproducts market, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
62, 4 s. tab. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části své bakalářské práce se věnuji popisu biopotravin a současným distribučním cestám. Dále v části praktické analyzuji aktuální stav biopotravin na českém trhu a zaměřuji se na doporučení, vedoucí ke zvýšení prodeje bio masných produktů firmy ADW HOLDING na českém trhu. V posledním bodě své práce dělám rizikovou a nákladovou analýzu doporučení.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of his thesis there is a description of bio products and current distribution channels. In addition, then in the practical analyse current state of organic food in selected company and focus on the recommendation of an increase in sales of organic meat products company ADW HOLDING on the Czech market. The last point I am doing the work of its risk and cost analysis of the recommendations.
Klíčová slova
Ekologické zemědělství, biopotraviny, garance bio, analýza bio trhu, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Ecological agriculture, bio foods, bio warranty, analysis of bioproducts market, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k biopotravinám a distribučním cestám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav biopotravin a jejich distribuci v uvedené firmě.
Vypracujte doporučení ke zvýšení prodeje bio masných produktů firmy ADW na českém trhu.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k biopotravinám a distribučním cestám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav biopotravin a jejich distribuci v uvedené firmě.
Vypracujte doporučení ke zvýšení prodeje bio masných produktů firmy ADW na českém trhu.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Brno : Computer Press, 2003. 470 s. ISBN 80-251-0032-4.
[2] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : Strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s. , 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
[3] KINCL, Jan a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, s.r.o., 2004. 175 s. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Přeložili Mgr. Jana Langerová a Ing. Vladimír Nový. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80247-1545-2.
[5] FOSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha : Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Brno : Computer Press, 2003. 470 s. ISBN 80-251-0032-4.
[2] WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : Strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s. , 2003. 196 s. ISBN 80-247-0569-9.
[3] KINCL, Jan a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, s.r.o., 2004. 175 s. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Přeložili Mgr. Jana Langerová a Ing. Vladimír Nový. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80247-1545-2.
[5] FOSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha : Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová - Rozdíly mezi klasickým a propag.paratmetry výzkumu
Chovancová - Analýza biomasného trhu