Analýza konkurencie schopnosti firmy Baba s.r.o., je prácou zameranou na zistenie konku-renčnej pozície reštauračného zariadenia firmy Baba a zároveň obsahuje návrhy, ktoré by mohli túto pozíciu vylepšiť a tak ohroziť konkurenčnú silu svojich konkurentov na trhu. Vypracovaná SWOT analýza poukazuje na silné a slabé stránky firmy, ako aj na možné prí-ležitosti a hrozby. Previedla som prieskum na základe stanovených podmienok od vedenia spoločnosti a tým zaistila potrebné materiály a informácie na poskytnutie vylepšujúcich ná-vrhov firmy Baba s.r.o..
Anotace v angličtině
Analysis of the competitiveness of the company Baba Ltd. is the work aimed at finding out the competitive position of the company‘s restaurant equipment and also contains proposals, which could improve this position and thus undermine the competitive strength of its competitors in the market. Prepared SWOT analysis points to the strengths and weaknesses of the company, as well as the possible opportunities and threats. I have carried out the research based on the conditions stated by the management team. This has ensured the necessary materials and information to provide the proposals that could improve the company Baba Ltd..
competition, benchmarking, competitive intelligence, competitive strategy, competitive advantage, competitor, services, marketing of catering and tourism, SWOT analysis, marketing research, questionnaire
Rozsah průvodní práce
67 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza konkurencie schopnosti firmy Baba s.r.o., je prácou zameranou na zistenie konku-renčnej pozície reštauračného zariadenia firmy Baba a zároveň obsahuje návrhy, ktoré by mohli túto pozíciu vylepšiť a tak ohroziť konkurenčnú silu svojich konkurentov na trhu. Vypracovaná SWOT analýza poukazuje na silné a slabé stránky firmy, ako aj na možné prí-ležitosti a hrozby. Previedla som prieskum na základe stanovených podmienok od vedenia spoločnosti a tým zaistila potrebné materiály a informácie na poskytnutie vylepšujúcich ná-vrhov firmy Baba s.r.o..
Anotace v angličtině
Analysis of the competitiveness of the company Baba Ltd. is the work aimed at finding out the competitive position of the company‘s restaurant equipment and also contains proposals, which could improve this position and thus undermine the competitive strength of its competitors in the market. Prepared SWOT analysis points to the strengths and weaknesses of the company, as well as the possible opportunities and threats. I have carried out the research based on the conditions stated by the management team. This has ensured the necessary materials and information to provide the proposals that could improve the company Baba Ltd..
competition, benchmarking, competitive intelligence, competitive strategy, competitive advantage, competitor, services, marketing of catering and tourism, SWOT analysis, marketing research, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na problematiku konkurenceschopnosti a marketingových služeb.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Baba, s. r. o. a její aktivity.
Zhodnoťte dosavadní postavení firmy z hlediska její konkurenceschopnosti.
Doporučte řešení, která povedou k efektivnímu postavení firmy v Bytči a okolí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na problematiku konkurenceschopnosti a marketingových služeb.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Baba, s. r. o. a její aktivity.
Zhodnoťte dosavadní postavení firmy z hlediska její konkurenceschopnosti.
Doporučte řešení, která povedou k efektivnímu postavení firmy v Bytči a okolí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1998. 623 s. ISBN 8085605120.
[2]PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. 394 s. ISBN 8085605112.
[3]MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovného ruchu. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 8085605902.
[4]MIKOLÁŠ, Zdenek. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku {-} Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
[5]VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. Praha : PBtisk, 2005. 303 s. ISBN 8024710692.
Seznam doporučené literatury
[1]PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1998. 623 s. ISBN 8085605120.
[2]PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1994. 394 s. ISBN 8085605112.
[3]MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovného ruchu. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 8085605902.
[4]MIKOLÁŠ, Zdenek. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku {-} Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
[5]VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. Praha : PBtisk, 2005. 303 s. ISBN 8024710692.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Šefčík - Proč jste si nezpracovala svoji vlastní SWOT analýzu? Jaký typ zákazníků se váže na Vaši analyzovanou firmu?
Šteker - Provedla jste nákladovou analýzu než jste doporučila svoje návrhy?
Popesko - Vypúracovávala firma SWOT analýzu pro Vaši práci nebo pro své vlastní účely?