Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je uskutočniť analýzu získavania a motivácie pracovníkov firmy BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. a pokúsiť sa navrhnúť odporúčania pre zlepšenie súčasnej situácie.
V prvej časti práce rozoberám teoretické poznatky, ktoré sú o získavaní a motivácii pracovníkov už známe.
V druhej časti práce popisujem charakteristiku firmy a jej činnosť, ďalej analyzujem súčasný stav získavania a motivácie pracovníkov spoločnosti BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. a následne uvádzam návrhy, ktoré by tento stav mohli zlepšiť.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to realise analysis of gaining and motivating of employees in company BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. and to try to suggest advices to improve current situation.
Theoretical knowledge are analysed in the first part of bachelor thesis.
I describe activities of the company, applicant resources and present situation of gaining and motivating of employees in company BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. in the second part. At the end of my bachelor thesis I state advices to eliminate negatives.
Klíčová slova
získavanie pracovníkov, zdroje uchádzačov, metódy získavania pracovníkov, motivácia, Herzbergova teória, SWOT analýza, fiktívny kupujúci, motivačný program, zamestnanecké výhody
Klíčová slova v angličtině
gaining of employees, applicant resources, methods of gaining of employees, motivation, Herzberg’s theory, SWOT analysis, mystery shopping, program of motivation, employee benefits
Rozsah průvodní práce
60 s., 21 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je uskutočniť analýzu získavania a motivácie pracovníkov firmy BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. a pokúsiť sa navrhnúť odporúčania pre zlepšenie súčasnej situácie.
V prvej časti práce rozoberám teoretické poznatky, ktoré sú o získavaní a motivácii pracovníkov už známe.
V druhej časti práce popisujem charakteristiku firmy a jej činnosť, ďalej analyzujem súčasný stav získavania a motivácie pracovníkov spoločnosti BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. a následne uvádzam návrhy, ktoré by tento stav mohli zlepšiť.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to realise analysis of gaining and motivating of employees in company BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. and to try to suggest advices to improve current situation.
Theoretical knowledge are analysed in the first part of bachelor thesis.
I describe activities of the company, applicant resources and present situation of gaining and motivating of employees in company BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s. in the second part. At the end of my bachelor thesis I state advices to eliminate negatives.
Klíčová slova
získavanie pracovníkov, zdroje uchádzačov, metódy získavania pracovníkov, motivácia, Herzbergova teória, SWOT analýza, fiktívny kupujúci, motivačný program, zamestnanecké výhody
Klíčová slova v angličtině
gaining of employees, applicant resources, methods of gaining of employees, motivation, Herzberg’s theory, SWOT analysis, mystery shopping, program of motivation, employee benefits
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši dostupné literatury týkající se získávání a motivace pracovníků.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci získávání a motivace zaměstnanců firmy BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s.
Na základě provedené analýzy identifikujte kritická místa.
Navrhněte řešení stávající situace v oblasti získávaní a motivace pracovníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši dostupné literatury týkající se získávání a motivace pracovníků.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci získávání a motivace zaměstnanců firmy BILIARD KUTAJ-MARKECH, v. o. s.
Na základě provedené analýzy identifikujte kritická místa.
Navrhněte řešení stávající situace v oblasti získávaní a motivace pracovníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ADAIR, J. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 178 s. ISBN 8086851001.
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů : nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 789 s. ISBN 9788024714073.
DVOŘÁKOVÁ, Z. et al. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 485 s. ISBN 9788071798934.
JAY, R. Velká kniha manažerských dovedností. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 514 s. ISBN 8024712792.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů : Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. 339 s. ISBN 9788072611683.
Seznam doporučené literatury
ADAIR, J. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 178 s. ISBN 8086851001.
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů : nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 789 s. ISBN 9788024714073.
DVOŘÁKOVÁ, Z. et al. Management lidských zdrojů. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 485 s. ISBN 9788071798934.
JAY, R. Velká kniha manažerských dovedností. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 514 s. ISBN 8024712792.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů : Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. 339 s. ISBN 9788072611683.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dostál: Vnitrofiremní politika firmy + vztahy s okolím.
Kameníková: Jaký je počet zaměstnanců. Způsoby prodávání stolů a výrobků.
Rosman: Cena kamerového systému. Návrhy studentky.
Mikeska: V jaké oblasti se obchod pohybuje?