Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzorství v příspěvkové organizaci ZOO a zámek Zlín-Lešná. Skládá ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o sponzoringu z pohledu dvou stran - ''dárce‘‘ a ''příjemce‘‘ sponzorských příspěvků. Praktická část obsahuje SWOT analýzu příspěvkové organizace ZOO a zámek Zlín-Lešná a pokračuje analýzou sponzorství v této organizaci. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the sponsorship analysis in The ZOO and the Castle Zlín-Lešná allowance organization. The thesis consists of two parts. The theoretical part is based on accessible sponsorship literature, seen from the sponsor contribution ''donor’s‘‘ and ''acceptor’s‘‘ point of view. The practical part contains the SWOT analysis of The ZOO and the Castle Zlín-Lešná allowance organization, followed by the sponsorship analysis in this organization. Based on performed analyses, improvement suggestions and recommendations follow, subsequently subjected to risk and cost analysis.
Keywords
Sponzoring, filantropie, nezisková organizace, příspěvková organizace, SWOT analýza, PEST analýza
Keywords in English
Sponsoring, philantrophy, non-profit-making organization, allowance organization, SWOT analysis, PEST analysis
Length of the covering note
65 s., 8 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzorství v příspěvkové organizaci ZOO a zámek Zlín-Lešná. Skládá ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o sponzoringu z pohledu dvou stran - ''dárce‘‘ a ''příjemce‘‘ sponzorských příspěvků. Praktická část obsahuje SWOT analýzu příspěvkové organizace ZOO a zámek Zlín-Lešná a pokračuje analýzou sponzorství v této organizaci. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the sponsorship analysis in The ZOO and the Castle Zlín-Lešná allowance organization. The thesis consists of two parts. The theoretical part is based on accessible sponsorship literature, seen from the sponsor contribution ''donor’s‘‘ and ''acceptor’s‘‘ point of view. The practical part contains the SWOT analysis of The ZOO and the Castle Zlín-Lešná allowance organization, followed by the sponsorship analysis in this organization. Based on performed analyses, improvement suggestions and recommendations follow, subsequently subjected to risk and cost analysis.
Keywords
Sponzoring, filantropie, nezisková organizace, příspěvková organizace, SWOT analýza, PEST analýza
Keywords in English
Sponsoring, philantrophy, non-profit-making organization, allowance organization, SWOT analysis, PEST analysis
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se sponzorství.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sponzorství v příspěvkové organizaci ZOO a zámek Zlín-Lešná.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení v dané organizaci v oblasti sponzorství.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se sponzorství.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav sponzorství v příspěvkové organizaci ZOO a zámek Zlín-Lešná.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení v dané organizaci v oblasti sponzorství.
Závěr
Recommended resources
[1]CAYWOOD, C.L. Public relations : Řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[2]ZYMAN, S. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.
[3]PELSMACKER, P. D. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4]KOTLER , P. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5]SMITH, P. Moderní marketing. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Recommended resources
[1]CAYWOOD, C.L. Public relations : Řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[2]ZYMAN, S. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.
[3]PELSMACKER, P. D. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4]KOTLER , P. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5]SMITH, P. Moderní marketing. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Chovancová . Sponzoři.
Švarcová - Podíl firemních sponzorů k veřejnosti.