Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.
Anotace v angličtině
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship activities of company BAL TIP Slovakia, s.r.o. which was dealing with sponsorship in a sport area, particularly they were sponsoring HK 36 Skalica.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, reklama, public relations, sponzoring, výhody a nevýhody sponzoringu, sponzoringová kampaň
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, advertisement, public relations, sponsorship, advantages and disadvantages of sponsorship, sponsorship campaign
Rozsah průvodní práce
62 s., 9 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.
Anotace v angličtině
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship activities of company BAL TIP Slovakia, s.r.o. which was dealing with sponsorship in a sport area, particularly they were sponsoring HK 36 Skalica.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, reklama, public relations, sponzoring, výhody a nevýhody sponzoringu, sponzoringová kampaň
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, advertisement, public relations, sponsorship, advantages and disadvantages of sponsorship, sponsorship campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vytvořte literární rešerši vztahující se ke sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o. s důrazem na sponzoring.
Vypracujte doporučení ke zvýšení účinnosti sponzoringu v uvedené firmě.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vytvořte literární rešerši vztahující se ke sponzoringu.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o. s důrazem na sponzoring.
Vypracujte doporučení ke zvýšení účinnosti sponzoringu v uvedené firmě.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2]FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3]FORET, M. et al. Marketing: zásady a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[4]KOTLER, P. Marketing od A po Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5]CAYWOOD, C. Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2]FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3]FORET, M. et al. Marketing: zásady a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[4]KOTLER, P. Marketing od A po Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5]CAYWOOD, C. Public relations: Řízená komunikace podniku s veřejností. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ffreiberg - Kolik má sponzorů?
Zámečník - Jak se na Váš návrh sponzorského příspěvku dívá společnost?
Bačůvčík - Na základě čeho byste vybrala konkrétní oblast mark. komunikace?