Bakalářská práce se zabývá podnikovým vzděláváním ve společnosti Eurest, s. r. o. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První analyzuje cíle, výhody a nevýhody podnikového vzdělávání. Podrobně charakterizuje jeho jednotlivé fáze od identifikace a analýzy vzdělávacích potřeb, až po jeho vyhodnocování. Ve druhé části poznáte blíže společnost Eurest, s. r. o., její historii, zákazníky, apod. Těžiště bakalářské práce tvoří analýza současného stavu podnikového vzdělávání v uvedené firmě a její vyhodnocení. Metodickým nástrojem analytických postupů byl průzkum názorů a postojů pracovníků společnosti provedený dotazníkovým šetřením doplněný analýzou SWOT. Na závěr jsou popsány návrhy na zlepšení současného stavu podnikového vzdělávání ve společnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor’s thesis deals with business education in company Eurest, s. r. o. It is fission into two parts - theoretic and practical. First part analyses purposes, benefits and disadvantages of business education. In deal characterize his individual phases from identification and analyses education needs, when after his plotting. In the second know more closely com-pany Eurest, s. r. o., her story, consumer, etc. Bases of bachelor’ s thesis forms analysis state-of-the-art business education in the presentation company and her evaluation. Me-thodical tools analytical progress was inquiry opinions and positions of workers of the company. It was effected questionnaire inquiry supplemented analyses SWOT. In final part there are described improvement suggestion of state-of-the-art business education in company.
Klíčová slova
Vzdělávání, podnikové vzdělávání, podnikové školení, kouč, metody vzdělávání, plánování vzdělávání, učící se organizace
Bakalářská práce se zabývá podnikovým vzděláváním ve společnosti Eurest, s. r. o. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První analyzuje cíle, výhody a nevýhody podnikového vzdělávání. Podrobně charakterizuje jeho jednotlivé fáze od identifikace a analýzy vzdělávacích potřeb, až po jeho vyhodnocování. Ve druhé části poznáte blíže společnost Eurest, s. r. o., její historii, zákazníky, apod. Těžiště bakalářské práce tvoří analýza současného stavu podnikového vzdělávání v uvedené firmě a její vyhodnocení. Metodickým nástrojem analytických postupů byl průzkum názorů a postojů pracovníků společnosti provedený dotazníkovým šetřením doplněný analýzou SWOT. Na závěr jsou popsány návrhy na zlepšení současného stavu podnikového vzdělávání ve společnosti.
Anotace v angličtině
Bachelor’s thesis deals with business education in company Eurest, s. r. o. It is fission into two parts - theoretic and practical. First part analyses purposes, benefits and disadvantages of business education. In deal characterize his individual phases from identification and analyses education needs, when after his plotting. In the second know more closely com-pany Eurest, s. r. o., her story, consumer, etc. Bases of bachelor’ s thesis forms analysis state-of-the-art business education in the presentation company and her evaluation. Me-thodical tools analytical progress was inquiry opinions and positions of workers of the company. It was effected questionnaire inquiry supplemented analyses SWOT. In final part there are described improvement suggestion of state-of-the-art business education in company.
Klíčová slova
Vzdělávání, podnikové vzdělávání, podnikové školení, kouč, metody vzdělávání, plánování vzdělávání, učící se organizace
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku podnikového vzdělávání.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikového vzdělávání ve společnosti Eurest, s. r. o.
Navrhněte zdokonalení současného stavu podnikového vzdělávání ve společnosti Eurest, s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku podnikového vzdělávání.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav podnikového vzdělávání ve společnosti Eurest, s. r. o.
Navrhněte zdokonalení současného stavu podnikového vzdělávání ve společnosti Eurest, s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 968 s. ISBN 80-7169-614-5.
[2] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 2. vyd. Praha: Management Press, 1997. 352 s. ISBN 80-85943-51-4.
[3] MILKOVICH, George T., BOUDREAU, John W. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 1993. 936 s. ISBN 80-85623-29-3.
[4] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management: Pilíře kompetence řízení. 2. přepracované a doplněné vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[5] TRUNEČEK, Jan. Management znalostí. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2004. xii,131 s. ISBN 80-7179-884-3.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 968 s. ISBN 80-7169-614-5.
[2] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 2. vyd. Praha: Management Press, 1997. 352 s. ISBN 80-85943-51-4.
[3] MILKOVICH, George T., BOUDREAU, John W. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 1993. 936 s. ISBN 80-85623-29-3.
[4] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management: Pilíře kompetence řízení. 2. přepracované a doplněné vyd. Bratislava: Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[5] TRUNEČEK, Jan. Management znalostí. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2004. xii,131 s. ISBN 80-7179-884-3.