Tato bakalářská práce pojednává o lokalitě Borkovických blat. Skládá se ze dvou částí a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu, marketingu a marketingových nástrojů. Praktická část se snaží přiblížit zvolenou lokalitu, její specifika a turistické atraktivity. Dále jsou pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýzy určeny strategické cíle rozvoje Borkovických blat a k nim navržena příslušná opatření.
Anotace v angličtině
This bachelor paper discourses about the locality of Borkovice marshland. It consists of two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part, some theoretical knowledge relating to tourist trade, marketing and marketing tools is stated. The practical part tries to bring the selected locality, its specifications and tourist attractions closer. Furthermore, with the aid of questionnaire inquiry and SWOT analysis, strategic development goals of the Borkovice marshland are qualified and to them, proper measures are suggested.
Tato bakalářská práce pojednává o lokalitě Borkovických blat. Skládá se ze dvou částí a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu, marketingu a marketingových nástrojů. Praktická část se snaží přiblížit zvolenou lokalitu, její specifika a turistické atraktivity. Dále jsou pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýzy určeny strategické cíle rozvoje Borkovických blat a k nim navržena příslušná opatření.
Anotace v angličtině
This bachelor paper discourses about the locality of Borkovice marshland. It consists of two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part, some theoretical knowledge relating to tourist trade, marketing and marketing tools is stated. The practical part tries to bring the selected locality, its specifications and tourist attractions closer. Furthermore, with the aid of questionnaire inquiry and SWOT analysis, strategic development goals of the Borkovice marshland are qualified and to them, proper measures are suggested.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v oblasti Borkovických blat.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení stávající situace cestovního ruchu v oblasti Borkovických blat.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v oblasti Borkovických blat.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení stávající situace cestovního ruchu v oblasti Borkovických blat.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] HORNER, S.; SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha : Grada, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] KINCL, J. et al. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] HORNER, S.; SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JANEČKOVÁ, L.; VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha : Grada, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] KINCL, J. et al. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha : Alfa, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Tučková - Dá se zjistit, jestli je daná oblast navštěvována či ne?
Kráľ - Jaká je vytíženost lůžek v hotelích?