Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to propose the best possible way to the selected company website. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources, especially in the field of electronic marketing. The practical part consists of three analytical parts. In the first part are analyzed web presentations of competing firms. In the second part I present exist-ing website of selected company and the third section contains suggestions and recommen-dations as appropriate methods to increase their own competitiveness in the market.
Klíčová slova
Internet, World Wide Web, Domovská stránka, Marketing, E-mailing, Banner, Pop-up okna, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet, World Wide Web, Marketing, Homepage, E-mailing, Banner, Pup-up Windows, SEO
Rozsah průvodní práce
62 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to propose the best possible way to the selected company website. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources, especially in the field of electronic marketing. The practical part consists of three analytical parts. In the first part are analyzed web presentations of competing firms. In the second part I present exist-ing website of selected company and the third section contains suggestions and recommen-dations as appropriate methods to increase their own competitiveness in the market.
Klíčová slova
Internet, World Wide Web, Domovská stránka, Marketing, E-mailing, Banner, Pop-up okna, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet, World Wide Web, Marketing, Homepage, E-mailing, Banner, Pup-up Windows, SEO
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Přehledně zpracujte poznatky o komerčním, marketingovém využití Internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu způsobů prezentace konkurenčních firem na Internetu.
Proveďte analýzu současného stavu využití elektronického marketingu ve firmě Montáže Kučera s.r.o. a zhodnoťte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte možnosti pro zdokonalení současného stavu prezentace firmy na Internetu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Přehledně zpracujte poznatky o komerčním, marketingovém využití Internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu způsobů prezentace konkurenčních firem na Internetu.
Proveďte analýzu současného stavu využití elektronického marketingu ve firmě Montáže Kučera s.r.o. a zhodnoťte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte možnosti pro zdokonalení současného stavu prezentace firmy na Internetu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[3] STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vydání, Praha: Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
[4] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, S. Marketing I. 3. vydání, upravené. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[5] SEDLÁČEK, J. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN {-} technická literatura, 2006. 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[3] STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vydání, Praha: Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
[4] KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, S. Marketing I. 3. vydání, upravené. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 127 s. ISBN 80-7318-439-7.
[5] SEDLÁČEK, J. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN {-} technická literatura, 2006. 345 s. ISBN 80-7300-195-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Pilík - Existují nějaká rizika, která by mohla ohrozit Vámi doporučována zlepšení současného stavu el. forem marketingu ve firmě?
Kramoliš - Víte k čemu slouží mapa stránek (site - map), lze ji využí ve Vaší analýze?
Myslíte si , že e - marketing jsou pouze internetové stránky společnosti?