Cieľom predkladanej bakalárskej práce je analyzovať formy podpory predaja v spoločnosti HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. Hlavnou úlohou je analyzovať leták PROTON, ktorý predstavuje najdôležitejší nástroj marketingovej stratégie spoločnosti. Práca sa zameriava na analýzu markantného vývoja, ktorým prešiel až po hodnotenie letáku v súčasnej dobe.
Teoretická časť poskytuje poznatky, ktoré v praktickej časti slúžia ako podklad pre vyhotovenie plnohodnotných analýz. Praktická časť má za úlohu charakterizovať spoločnosť, predmet jej činnosti a sortiment predaja, analyzovať formy podpory predaja a porovnať ich s konkurenciou a nakoniec vykonať dotazníkové šetrenie, na základe ktorého zistení sa v závere práce stanovia odporúčania na zlepšenie podpory predaja v danej spoločnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the presented bachelor thesis is to analyze the methods of sales promotion in the company HP TRONIC Zlín, s.r.o. The main target is to examine the leaflet PROTON as the most important measure of the company marketing strategy. The thesis is aimed on the analysis of the remarkable development which the leaflet has participated in so far and on the current state of used methods of sales promotion.
The theoretical part provides us with the knowledge which functions as a base for elaboration of the adequate analyses. The practical part presents the characteristic of the company, the analysis of the sales promotion methods and the comparation with the competition. Finally, the target is to carry out the questionnaire search, results of which are decisive for suggestions and recommendations how to improve the sales promotion in the company, put in the conclusion of the thesis.
Cieľom predkladanej bakalárskej práce je analyzovať formy podpory predaja v spoločnosti HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. Hlavnou úlohou je analyzovať leták PROTON, ktorý predstavuje najdôležitejší nástroj marketingovej stratégie spoločnosti. Práca sa zameriava na analýzu markantného vývoja, ktorým prešiel až po hodnotenie letáku v súčasnej dobe.
Teoretická časť poskytuje poznatky, ktoré v praktickej časti slúžia ako podklad pre vyhotovenie plnohodnotných analýz. Praktická časť má za úlohu charakterizovať spoločnosť, predmet jej činnosti a sortiment predaja, analyzovať formy podpory predaja a porovnať ich s konkurenciou a nakoniec vykonať dotazníkové šetrenie, na základe ktorého zistení sa v závere práce stanovia odporúčania na zlepšenie podpory predaja v danej spoločnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the presented bachelor thesis is to analyze the methods of sales promotion in the company HP TRONIC Zlín, s.r.o. The main target is to examine the leaflet PROTON as the most important measure of the company marketing strategy. The thesis is aimed on the analysis of the remarkable development which the leaflet has participated in so far and on the current state of used methods of sales promotion.
The theoretical part provides us with the knowledge which functions as a base for elaboration of the adequate analyses. The practical part presents the characteristic of the company, the analysis of the sales promotion methods and the comparation with the competition. Finally, the target is to carry out the questionnaire search, results of which are decisive for suggestions and recommendations how to improve the sales promotion in the company, put in the conclusion of the thesis.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a analyzujte formy a systém marketingové komunikace se zřetelem na podporu prodeje.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav a míru využívání nástrojů podpory prodeje v síti maloobchodních elektroprodejen s letákovou akční nabídkou elektrospotřebičů Proton společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Proveďte průzkum vývoje forem prostředků podpory prodeje v síti maloobchodních elektroprodejen s letákovou akční nabídkou Proton společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Analyzujte výsledky z průzkumu dosavadního vývoje forem prostředků podpory prodeje a vyhodnoďte závěry pro strategii prodeje společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a analyzujte formy a systém marketingové komunikace se zřetelem na podporu prodeje.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav a míru využívání nástrojů podpory prodeje v síti maloobchodních elektroprodejen s letákovou akční nabídkou elektrospotřebičů Proton společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Proveďte průzkum vývoje forem prostředků podpory prodeje v síti maloobchodních elektroprodejen s letákovou akční nabídkou Proton společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Analyzujte výsledky z průzkumu dosavadního vývoje forem prostředků podpory prodeje a vyhodnoďte závěry pro strategii prodeje společnosti HP Tronic, spol. s r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, P. Moderní Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. Prel. z angl.originálu - Principles of Marketing Fourth European Edition. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER,P., KELLER, K.L. Marketing Management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. Prel. z angl. originálu - Marketing Management. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SOLOMON, M.R., MARSHALL, G.W., STUART, E.W. Marketing očima světových marketingových menežerů. Prel. z angl. originálu - Marketing: Real People, Real Choices. 4th edition. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, P. Moderní Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. Prel. z angl.originálu - Principles of Marketing Fourth European Edition. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER,P., KELLER, K.L. Marketing Management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. Prel. z angl. originálu - Marketing Management. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SOLOMON, M.R., MARSHALL, G.W., STUART, E.W. Marketing očima světových marketingových menežerů. Prel. z angl. originálu - Marketing: Real People, Real Choices. 4th edition. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Pilík - Jaká bude skladba respondentů?
Dobeš - Připomínka ke SWOT analýze.
Nopvák - Připomínka s analýzy minulých let.