Bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zaměstnanců firmy XY a. s. je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se spokojenosti zaměstnanců a s tím souvisejících témat jako je řízení lidských zdrojů a pracovní motivace. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníků a ověřováním hypotéz souvisejících s tématem. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena opatření, která by mohla vést ke zvýšení současné spokojenosti zaměstnanců firmy XY a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor work is called Analyses of employees’ satisfaction at XY a. s. The work consists of two parts. The first part is theoretical and it sums up the information about employees’ satisfaction, human resource management and motivation. The second part is practical and it deals with questionnaire evaluation as well as with testing of connected hypotheses. At the end I have suggested some proposals to increase the employees’ satisfaction at XY a. s.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, činitelé pracovní spokojenosti, řízení lidských zdrojů, pracovní motivace, teorie pracovní motivace
Klíčová slova v angličtině
Employees‘ Satisfaction, Employees‘ Satisfaction Factors, Human Resource Management, Motivation, Motivation Theory
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zaměstnanců firmy XY a. s. je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se spokojenosti zaměstnanců a s tím souvisejících témat jako je řízení lidských zdrojů a pracovní motivace. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníků a ověřováním hypotéz souvisejících s tématem. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena opatření, která by mohla vést ke zvýšení současné spokojenosti zaměstnanců firmy XY a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor work is called Analyses of employees’ satisfaction at XY a. s. The work consists of two parts. The first part is theoretical and it sums up the information about employees’ satisfaction, human resource management and motivation. The second part is practical and it deals with questionnaire evaluation as well as with testing of connected hypotheses. At the end I have suggested some proposals to increase the employees’ satisfaction at XY a. s.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, činitelé pracovní spokojenosti, řízení lidských zdrojů, pracovní motivace, teorie pracovní motivace
Klíčová slova v angličtině
Employees‘ Satisfaction, Employees‘ Satisfaction Factors, Human Resource Management, Motivation, Motivation Theory
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou spokojenosti zaměstnanců.
II. Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření mezi zaměstnanci firmy XY a. s. týkající se jejich spokojenosti a získaná data analyzujte.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců firmy XY a. s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou spokojenosti zaměstnanců.
II. Praktická část
Proveďte dotazníkové šetření mezi zaměstnanci firmy XY a. s. týkající se jejich spokojenosti a získaná data analyzujte.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců firmy XY a. s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] BĚLOHLÁVEK, F. Jak řídit a vést lidi. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 100 s. ISBN 80-7226-308-0.
[3] GREGAR, A. Personální řízení: vybrané kapitoly. 4. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 163 s. ISBN 978-80-7318-551-0.
[4] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 3. přeprac. vyd. Praha : Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
[5] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 122 s. ISBN 80-7318-099-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] BĚLOHLÁVEK, F. Jak řídit a vést lidi. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 100 s. ISBN 80-7226-308-0.
[3] GREGAR, A. Personální řízení: vybrané kapitoly. 4. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 163 s. ISBN 978-80-7318-551-0.
[4] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 3. přeprac. vyd. Praha : Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
[5] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 122 s. ISBN 80-7318-099-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Gregar - Proč si myslíte, že tak značné procento dotazníků bylo zaměstnanci vráceno?
Šefčík - S kým jste konzultovala vyhodnocení dotazníků?