Informace o kvalifikační práci Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh
Hlavní téma v angličtině
Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market
Název dle studenta
Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového výrobku firmy Granitol a.s. na trh. V teoretické části jsou popsána teoretická a metodická východiska pro praktickou část. V praktické části následuje popis podniku a výrobku samotného a analýza odvětví pryžového a plastického odvětví plastikářského průmyslu. V závěru najdeme popis stávající situace podniku a návrh marketingové strategie.
Součástí bakalářské práce je několik analýz: SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a BCG analýza, s kterou souvisí i životní cyklus výrobku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing strategy proposal for introduction of the new product GRANOTEN \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the market. Theoretical and methodical pieces of knowledge can be found in theoretic part of this work. Analysis part concerns itself with description of the company and the product, and characteristics of the rubber and plastic products branch. Lastly there is current situation description and the marketing strategy proposal itself.
Very important part of this thesis is surely the analyses such as SWOT analysis, Growth-share matrix, Porter's five forces analysis, and Growth-Share matrix which is related with product life cycle.
Klíčová slova
proces vývoje výrobku, marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, BCG analýza, životní cyklus výrobku
Klíčová slova v angličtině
product development process, marketing strategy, marketing mix, SWOT analysis, Growth-share matrix, Porter's five forces analysis, product life cycle
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového výrobku firmy Granitol a.s. na trh. V teoretické části jsou popsána teoretická a metodická východiska pro praktickou část. V praktické části následuje popis podniku a výrobku samotného a analýza odvětví pryžového a plastického odvětví plastikářského průmyslu. V závěru najdeme popis stávající situace podniku a návrh marketingové strategie.
Součástí bakalářské práce je několik analýz: SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a BCG analýza, s kterou souvisí i životní cyklus výrobku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing strategy proposal for introduction of the new product GRANOTEN \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the market. Theoretical and methodical pieces of knowledge can be found in theoretic part of this work. Analysis part concerns itself with description of the company and the product, and characteristics of the rubber and plastic products branch. Lastly there is current situation description and the marketing strategy proposal itself.
Very important part of this thesis is surely the analyses such as SWOT analysis, Growth-share matrix, Porter's five forces analysis, and Growth-Share matrix which is related with product life cycle.
Klíčová slova
proces vývoje výrobku, marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, BCG analýza, životní cyklus výrobku
Klíčová slova v angličtině
product development process, marketing strategy, marketing mix, SWOT analysis, Growth-share matrix, Porter's five forces analysis, product life cycle
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se tvorby marketingové strategie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu českého plastikářského trhu.
Navrhněte postup marketingové strategie při zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se tvorby marketingové strategie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu českého plastikářského trhu.
Navrhněte postup marketingové strategie při zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications : contexts, strategies and applications. 4th edition. New York : Pearson Education, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. MARKETING : an introduction. 7th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2005. 720 s. ISBN 0-13-142410-6.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Principles of Marketing. 11th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2006. 768 s. ISBN 0-13-146918-5.
PERREAULT JR., D., MCCARTHY, E. Jerome. Basic Marketing : A Global-Managerial Approach. 15th edition. New York : McGraw-Hill/Irwin, 2005. 792 s. ISBN 0-07-252523-1.
VITALE, Robert P., GIGLIERANO, Joseph J. Business to Business Marketing : Analysis and Practice in a Dynamic Environment. 1st edition. The United States of America : South-Western Thomson Learning, c2002. 534 s. ISBN 0-324-07296-1.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications : contexts, strategies and applications. 4th edition. New York : Pearson Education, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. MARKETING : an introduction. 7th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2005. 720 s. ISBN 0-13-142410-6.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Principles of Marketing. 11th edition. The United States of America : Prentice Hall, 2006. 768 s. ISBN 0-13-146918-5.
PERREAULT JR., D., MCCARTHY, E. Jerome. Basic Marketing : A Global-Managerial Approach. 15th edition. New York : McGraw-Hill/Irwin, 2005. 792 s. ISBN 0-07-252523-1.
VITALE, Robert P., GIGLIERANO, Joseph J. Business to Business Marketing : Analysis and Practice in a Dynamic Environment. 1st edition. The United States of America : South-Western Thomson Learning, c2002. 534 s. ISBN 0-324-07296-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Chovancová - Zaměstanost.
Švarcová - Model porovnávání 5 konkurenčních sil.