Tato bakalářská práce se snaží poukázat na nedostatečnou nabídku studentského účtu, který je poskytován společností Raiffeisenbank v České republice.
Hlavní část této práce je dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty. Z jeho výsledků chci zjistit, co studenti od svého účtu požadují a navrhnout zlepšení, které doufám povede k lepšímu postavení studentských účtů společnosti Raiffeisenbank na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is aimed on pointing out insufficient offer of the students bank account, which is provided by Raiffeisenbank in the Czech Republic. The main part of the work involves a questionnaire survey with the students as a target of questioning. I want to detect their wishes and demands related to the account from the result of the survey and to suggest the improvement, which I hope will enhance the market status of student accounts of Raiffeisenbank.
questionnaire, student bank account, client, fees, product
Rozsah průvodní práce
66 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se snaží poukázat na nedostatečnou nabídku studentského účtu, který je poskytován společností Raiffeisenbank v České republice.
Hlavní část této práce je dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty. Z jeho výsledků chci zjistit, co studenti od svého účtu požadují a navrhnout zlepšení, které doufám povede k lepšímu postavení studentských účtů společnosti Raiffeisenbank na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is aimed on pointing out insufficient offer of the students bank account, which is provided by Raiffeisenbank in the Czech Republic. The main part of the work involves a questionnaire survey with the students as a target of questioning. I want to detect their wishes and demands related to the account from the result of the survey and to suggest the improvement, which I hope will enhance the market status of student accounts of Raiffeisenbank.
questionnaire, student bank account, client, fees, product
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému přístupu ke klientům v bankovnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný přístup ke studentským kontům v uvedené bance.
Vypracujte doporučení pro zdokonalení marketingového přístupu ke studentským účtům v Raiffeisenbank.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému přístupu ke klientům v bankovnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný přístup ke studentským kontům v uvedené bance.
Vypracujte doporučení pro zdokonalení marketingového přístupu ke studentským účtům v Raiffeisenbank.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]NOVÝ, I. (NE)spokojený zákazník {-} náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 159 s. ISBN 80-247-1321-7.
[2]SPÁČIL, A. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 116 s. ISBN 80-2470-514-1.
[3]SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4]NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
[5]POLOUČEK, S. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
Seznam doporučené literatury
[1]NOVÝ, I. (NE)spokojený zákazník {-} náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 159 s. ISBN 80-247-1321-7.
[2]SPÁČIL, A. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 116 s. ISBN 80-2470-514-1.
[3]SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4]NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE, 1995. 113 s. ISBN 80-7079-376-7.
[5]POLOUČEK, S. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Freiberg - Efektivnější způsoby výzkumu.
Bačůvčík - Doporučil by jste nějaké motivační programy pro stálé zákazníky?