Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického.
Anotace v angličtině
Sales Promotion is one of the main tool of marketing communication. It is a tool non-medial promotion, which aims to increase sales of products and services through additional course when buying. By advertising in the marketing communication occupies a large space, the importance and sales promotion. The advantage of sales promotions compared to other Instruments is direct communication with the consumer and subsequent feedback. The goal of this work is to bring information on the sale of devices in terms of theoretical and practical.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Podpora prodeje, Daiwa Health Development s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Sales promotion, Daiwa Health Development Ltd.
Rozsah průvodní práce
57 s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického.
Anotace v angličtině
Sales Promotion is one of the main tool of marketing communication. It is a tool non-medial promotion, which aims to increase sales of products and services through additional course when buying. By advertising in the marketing communication occupies a large space, the importance and sales promotion. The advantage of sales promotions compared to other Instruments is direct communication with the consumer and subsequent feedback. The goal of this work is to bring information on the sale of devices in terms of theoretical and practical.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Podpora prodeje, Daiwa Health Development s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Sales promotion, Daiwa Health Development Ltd.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny k tématu podpora prodeje.
Charakterizujte význam podpory prodeje v marketingových komunikacích.
II. Praktická část
Charakterizujte prostředky podpory prodeje společnosti DHD (Europe) s.r.o.
Navrhněte prostředky na zlepšení podpory prodeje ve společnosti DHD (Europe) s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny k tématu podpora prodeje.
Charakterizujte význam podpory prodeje v marketingových komunikacích.
II. Praktická část
Charakterizujte prostředky podpory prodeje společnosti DHD (Europe) s.r.o.
Navrhněte prostředky na zlepšení podpory prodeje ve společnosti DHD (Europe) s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1.vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 599 s. ISBN 80-695801-4-1.
[2] TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1.vydání. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-716999-7-7.
[3] CHMEL, Z. Propagace, Public Relation. 1.vydání. Brno: ANTE v spolupráci s Filozofickou, 1997. 55 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] STEHLÍK, E. Základy marketingu. 1.vydání. Praha: Ediční odd. VŠE, 2001. ISBN 80-7079-527-1.
[5] TOMEK, G. Marketing management. 1.vydání. Praha: Vydavatelství ČVUT, 1999. ISBN 80-01-01904-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1.vydání. Praha: Grada publishing, 2001. 599 s. ISBN 80-695801-4-1.
[2] TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1.vydání. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-716999-7-7.
[3] CHMEL, Z. Propagace, Public Relation. 1.vydání. Brno: ANTE v spolupráci s Filozofickou, 1997. 55 s. ISBN 80-902404-2-9.
[4] STEHLÍK, E. Základy marketingu. 1.vydání. Praha: Ediční odd. VŠE, 2001. ISBN 80-7079-527-1.
[5] TOMEK, G. Marketing management. 1.vydání. Praha: Vydavatelství ČVUT, 1999. ISBN 80-01-01904-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Popesko - Co je charakteristické pro příležitosti a hrozby ve Vaší SWOT analýze?
Šefčík - Jaká rizika jsou spojena s Vašimi návrhy?
Gregar - S kýám jste konzultoval Vaši BP v analyzované firmě?